یکشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۵

منتظری:

وضعیت تجهیزات ومدیریت ایمنی در بیمارستان های قزوین مطلوب نیست

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوینT گفت: وضعیت تجهیزات ایمنی در بیمارستان های قزوین مطلوب نیست و این مساله چالش بزرگی در مواقع بحران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ وی افزود: در بسیاری از بیمارستان ها در قزوین فقط سیستم کشف و اعلام حریق نصب شده که آن هم مطلوب نیست.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: تجهیزات ایمنی بیمارستان های نوساز وضعیت بهتری نسبت به سایر بیمارستان ها دارد ولی کافی نیست؛ اما بیمارستان هایی که دارای قدمت زیادی هستند، از لحاظ تجهیزات ایمنی وضعیت خوبی ندارند.

منتظری اظهار کرد: با توجه به حجم تردد زیاد شهروندان به این دو بیمارستان، باید نسبت به بروزرسانی تجهیزات ایمنی اقدام کرد تا شاهد حوادث غیرقابل جبران نباشیم.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء ایمنی بیماران و کارکنان بیمارستان و شهروندان باید استانداردها و ضوابط ایمني رعایت شوند که عدم توجه به این موارد می تواند منجر به خطراتی شود.

منتظری با بیان اینکه ما به دنبال رفع مسئولیت خود نیستیم یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ ایمنی از اولویت‌های سازمان آتش‌نشانی است و ما بیشتر نقش پیشگیرانه داریم و موارد خطر در بسیاری از مواقع گفته شده و می شود؛ اما ایمنی باید به عنوان یکی از مطالبات شهروندان مطرح شود.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط