چهارشنبه ۱۳۸۹/۰۹/۱۷

برگزاري اولين نشست هم انديشي مديران حوزه ترافيک با دانشجويان حمل و نقل

اولين نشست هم انديشي مديران حوزه معاونت ترافيک شهرداري قزوين با دانشجويان راه و ترابري وحمل ونقل در سالن اجتماعات دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين،دکتر سيد مهدي  همداني،معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در اين نشست با اشاره به تاريخچه حمل و نقل در جهان گفت: متولي حمل و نقل بار و مسافر در کشور ما در بهمن ماه سال86 در محدوده درون شهري و برون شهري مشخص شد و با توجه به شروع به کار جدي شهرداري ها در حوزه حمل و نقل از سال86 ، مديران مياني در ارتقاء و ساماندهي اين بخش مي توانند نقش بسزايي داشته باشند.
ابوالفضل ذوالقدر، مدير عامل پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين نيز در اين جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: با ايجاد پايانه دانشجويي در خصوص ساماندهي و تسهيل رفت و آمد دانشجويان اقدامات خوبي انجام شود.
محمد حسن ايرانخواه، مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين نيز در ادامه گفت: خوشبختانه بااقداماتي که صورت گرفته کاركرد سيستم اتوبوسراني از20 به35 درصد ارتقاء يافته است.
وي اظهار کرد: رشد خصوصي سازي ناوگان و کنترل (هوشمند مجموعه ما را تا حدودي به اهدافمان نزديک تر کرده است و سعي مي کنيم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته رضايت مندي مردم را جلب كنيم.
دکتر اميني، از اساتيد دانشگاه نيز بيان كرد :دانشگاه داراي امکانات پژوهشي و تحقيقاتي بسياري است که مي تواند آن را در اختيار بخش هاي مختف صنعت قرار دهد.
در پايان اين مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور مديران شهرداري قزوين و دانشجويان برگزار شد.
پايان پيام 

تصاویر مرتبط