پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۱۹

از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

کارگاه آموزشی یک روزه مراقبت از کودک در خانه فرهنگ سنجیده برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه مراقبت از کودک در خانه فرهنگ سنجیده سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛آزاد، روانشناس در این کارگاه آموزشی در خصوص  اهمیت تربیت جنسی گفت: سوالاتی در رابطه با اندام ‎ های جنسی و رفتارهای جنسی از زمانی وارد ذهن کودک می‌شود که او به دنبال شناخت و آگاهی خود است این سوالات باید در فضای خانواده پاسخ داده شود به طوری که نیازهای مادرانه از سوی مادر و نیازهای پدرانه نیز از سوی پدر پاسخ داده شوند.

آناهیتا آزاد به ارائه توضیحاتی در زمینه آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان پرداخت و افزود: دوران کودکی در یادگیری مهارت‌های زندگی اهمیت زیادی دارد.

وی همچنین در کارگاه به بیان مطالب مفیدی در خصوص مهارت همدلی و ابراز احساسات به کودک،نحوه ی صحیح دستور دادن مقتدرانه برای کودکان لجباز،علل افزایش خودکشی با پیام وجود نداشته باش در بارداری ناخواسته،آگاهی و توانایی، پیش نیاز فرزند پروری،عوامل موثر در اختلالات کنونی کودک (نحوه ی زایمان دوران بارداری و ضایعات عصبی)،تمرینات عملی اصلاح رفتار والدین با حضور شرکنندگان و اختلال شب ادراری پرداخت.

تصاویر مرتبط