سه‌شنبه ۱۳۸۹/۰۹/۱۶

بازديدشهردار قزوين ازمراحل احداث مرکز کنترل ترافيک شهر

شهردار به همراه هياتي از مراحل احداث مركز كنترل ترافيك شهر قزوين بازديدكرد وازنزديك در جريان روند ساخت اين مجموعه قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومي معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري قزوين ، در جريان بازديد مسعود نصرتي شهردار قزوين و هيات همراه ،دكترسيدمهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به ارايه گزارش ازروند احداث مركز كنترل ترافيك پرداخت و افزود :منطقه دو شهرداري ، مكان فعلي مركز كنترل ترافيك بهترين گزينه براي احداث اين پروژه است وباتوجه به شرايط ساخت و استانداردبودن اين مكان مانع ازپرداخت هزينه هاي گزاف در آينده خواهد شد.          

همداني تصريح كرد : با طي مراحل ساخت اين مجموعه تاسيسات برقي ،الكترونيكي ومكانيكي آن نصب خواهد شدوبا راه اندازي مركز از طريق دوربين هايي كه در سطح شهر قزوين تعبيه مي شود ، ضمن كنترل ترافيك شهر ، تخلفات رانندگان نيز مورد رسيدگي قرار مي گيرد .
مسعودنصرتي، شهردار قزوين نيز دراين بازديدضمن ابراز خرسندي از تسريع در روند اجراي كار ،ابراز اميدواري كردهرچه سريع تراين مركز راه اندازي شود تا بتواند بخشي ازمشكلات ترافيكي شهر رفع و تردد خودروها تسهيل وروان شود.
لازم به ذكر است ،مرکز کنترل ترافيک با اعتبار 760 ميليون تومان و در فضايي به مساحت 800 مترمربع در حال احداث است که با آغاز اجراي آن از آبان ماه سال جاري تاکنون، مراحل کف سازي و تفکيک فضاهاي آن اجرا شده است و پس از اتمام مرحله معماري، مرحله اصلي آن شامل تاسيسات برقي، الکترونيکي و مکانيکي آغاز خواهد شد و باتعبيه دوربين هايي در سطح شهر که تعداد آنها به36 عدد مي‌رسد، وضعيت ترافيک شهر را کنترل و به تخلفات رانندگي رسيدگي خواهد كرد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط