یکشنبه ۱۳۸۹/۰۹/۱۴

بازديد اعضاي شوراي شهر از مرکز کنترل ترافيک شهرقزوين

اعضاي کميسيون نظارت و پيگيري مصوبات شوراي اسلامي شهر قزوين از محل احداث مجموعه مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين که با اعتباري افزون بر 760 ميليون تومان به اجرا در خواهد آمد، بازديد کردند.

 

 
به گزارش روابط عمومي معاونت حمل ونقل وترافيك شهرداري قزوين ؛در جريان اين بازديد، اعضاي کميسيون نظارت و پيگيري مصوبات شوراي اسلامي شهر ، پس از حضور در دفتر اين معاونت و شنيدن گزارشي در خصوص ساخت اين مجموعه که از سوي دكترسيدمهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ارايه شد، به محل احداث آن در مجاورت ساختمان مديريت منطقه 2 شهرداري رفته و از چگونگي اجراي اين طرح آگاهي يافتند.
بر پايه اين گزارش؛ مرکز کنترل ترافيک با اعتبار 760 ميليون تومان و در فضايي به مساحت 800 مترمربع در حال احداث است که با آغاز اجراي آن از آبان ماه سال جاري تاکنون، مراحل کف سازي و تفکيک فضاهاي آن اجرا شده است و پس از اتمام مرحله معماري، مرحله اصلي آن شامل تاسيسات برقي، الکترونيکي و مکانيکي آغاز خواهد شد.
در ادامه اين گزارش آمده است؛ مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين از طريق تعبيه دوربين هايي در سطح شهر که تعداد آنها به36 عدد مي‌رسد، وضعيت ترافيک شهر را کنترل و به تخلفات رانندگي رسيدگي خواهد نمود.
همداني در جريان اين بازديد با اشاره به اينکه افزايش تعداد دوربين ها و تغيير مکان از ساختمان‌هاي پيش بيني شده براي احداث اين مجموعه به مکان فعلي، موجب افزايش هزينه‌هاي اجراي اين طرح شده است، گفت: مکان فعلي بهترين گزينه براي احداث اين مرکز در تمام سطح شهر است و متحمل شدن هزينه‌هاي مربوط به تغيير مکان در اين مرحله، مانع از پرداخت هزينه‌هاي گزاف در آينده خواهد شد.
همچنين در اين بازديد، اعضاي کميسيون نظارت و پيگيري مصوبات شورا ي شهر قزوين با اشاره به اعتبار ميليوني ساخت اين مجموعه، خواستار توجه جدي مجريان طرح در مقاوم سازي و همچنين رعايت مسايل امنيتي آن شدند.
لازم به ذکر است؛ شهر قزوين پس از تهران و تبريز، سومين کلان شهري خواهد بود که احداث مرکز کنترل ترافيک در تمام مراحل آن به شيوه استاندارد صورت مي‌گيرد.
پايان پيام 

تصاویر مرتبط