شنبه ۱۳۸۹/۰۹/۱۳

رهبري منش ، معاون شهردار:

دوره آموزش الزامات استاندارد ايزو در شهرداري قزوين برگزارشد

اولين جلسه دوره آموزش الزامات استاندارد ISO 9001:2008 و مميزي داخلي توسط شرکت DQSآلمان در شهرداري قزوين برگزار شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، جمال رهبري منش ، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين در اين باره اظهار كرد: اين دوره در راستاي ارتقاء سطح دانش کارشناسان حوزه هايي که در دامنه سيستم مديريت کيفيت  ISO9001 قرار دارند، با همکاري اساتيد مجرب شرکت  DQSآلمان برگزار شد.
وي ضمن قدرداني از همكاري اعضاي كميته راهبردي افزود: حضور كليه مدعوين در جلسات آينده اين دوره الزامي بوده و همه کارکنان حوزه هاي مرتبط با مميزي بايد با اهتمام خاص به اين موضوع بپردازند تا شهرداري قزوين بار ديگر موفق به اخذ گواهينامه ISO9001:2008 شود.
رهبري منش خاطر نشان كرد: اين دوره توسط مهندس خانجاني ارايه مي شود كه از سوابق ايشان مي توان به سرمميزي سيستم هاي مديريت کيفيت بالغ بر 8 سال و 700مميزي در داخل و خارج از کشور، مشاوره و مديريت طرح هاي بهبود در بيش از 60شرکت دولتي و خصوصي و نيز مدرس رسمي شرکت DQS آلمان در زمينه سيستم هاي مديريت کيفيت و فنون مرتبط و استاد مشاور در دانشگاه تهران اشاره كرد.
گفتني است جلسات آينده اين دوره آموزشي از 14تا 16 آذر ماه به صورت كارگروهي تشکيل و در پايان دوره پس از برگزاري آزمون رسمي، شرکت DQS به افراد موفق، گواهينامه مميزي داخلي اعطاء مي كند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط