پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۰۸

عبدالرزاقی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

افزایش نشاط شهروندان مهمترین رویکرد مجموعه مدیریت شهری است

عبدالرزاقی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت:افزایش نشاط و شادابی شهروندان قزوینی مهمترین رویکرد مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی در برنامه شب‌های فیروزه‌ای که به مناسبت هفته فرهنگی قزوین در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار شد، افزود:در این هفته مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های متنوع جذاب و شادی را برگزار کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها در مناطق مختلف شهر قزوین حتی در نواحی منفصل شهری برگزار شده تا نشاط و شادابی همه شهروندان قزوینی افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشار به اینکه قزوین بیش از هزار آثار تاریخی ثبت شده ملی دارد،بیان کرد: از هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کنم که به این شهر سفر کرده و این آثار جذاب و زیبا را ببینند.

عبدالرزاقی با بیان اینکه افزایش نشاط و شادابی شهروندان قزوینی مهمترین رویکرد مجموعه مدیریت شهری است، گفت:شهرداری و شورا تلاش دارد تا با اجرای برنامه‌های متنوع بتواند این هدف را محقق کند و لبخند را بر لبان مردم شهر قزوین بنشاند.

وی اظهار کرد: معتقد هستم که باید پروژه‌های عمرانی کوچک با محوریت محله‌محوری به منظور افزایش رفاه شهروندان قزوینی اجرا شود تا آنها با آرامش بیشتری در محله‌ها زندگی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: 6 تیم ورزشی والیبال، بسکتبال و فوتسال بانوان و آقایان به نام شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در لیگ دسته یک مسابقات حضور می‌یابند.

عبدالرزاقی افزود: لیگ دسته یک مسابقات ورزشی در ماه آینده آغاز می‌شود و امیدواریم ورزشکاران در این مسابقات مقام کسب کرده و بدرخشند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رفع معضلات و مشکلات ترافیکی از دیگر سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا پروژه‌های مختلفی از جمله کمربندی شرق قزوین را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه کمربندی شرق قزوین از میدان شورا تا میدان مینودر احداث می‌شود، بیان کرد: در کنار این کمربندی به طول 11 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، پیاده‌روی و فضاهای گردشگری تفریحی و جذاب ایجاد خواهد شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط