دوشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۱

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد :

مراجعه 995نفر به ناحيه مهديه شهر قزوين

طي 9 ماه گذشته 995نفر براي پيگيري مشکلات و ارائه درخواست به ناحيه مهديه در منطقه سه شهرداري قزوين مراجعه کردند.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: طي 9 ماه گذشته 995نفر به صورت حضوري، تلفني، مکاتبه مشکلات و درخواست‌هاي خود را به ناحيه مهديه در منطقه سه شهرداري قزوين مطرح و ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با تشريح فعاليت ناحيه مهديه طي 9 ماه گذشته افزود: طي 9 ماه گذشته 721شهروند به صورت حضوري، 102 شهروند از طريق مکاتبه و 172شهروند نيز از طريق تلفن مشکلات و درخواست‌هاي خود را به ناحيه مهديه در منطقه سه شهرداري قزوين اطلاع دادند.

وي با بيان اينکه طي 9 ماه گذشته بيش از 23هزار و 895 مترمربع عمليات لکه‌گيري معابر و بيش از 15 هزار و 933مترمربع ترميم ترانشه معابر توسط ناحيه مهديه انجام شده است، بيان کرد: طي اين مدت نيز توسط ناحيه مهديه 6هزار و 805 مترمربع عمليات پياده‌رو سازي آسفالت و بيش از 7هزار و 15مترمربع پياده‌روسازي کفپوش انجام شده است.

وي با اشاره به انجام عمليات بيش از 5هزار و 363 مترطول ترميم و نصب جداول و 67مورد ترميم و نصب دريچه توسط اين ناحيه طي اين مدت بيان کرد: همچنين در اين مدت مشابه نيز عمليات 219مترطول ترميم و نصب پل فلزي و 235 مورد نيز ترميم و نصب دال بتني انجام شده است.

گنجي با اشاره به پيگيري‌هاي معظلات ناحيه از سازمان‌ها و ادارات گفت: طي اين مدت هزار و 56 مورد توسط ناحيه از  سازمان‌ها و ادارات معظلات ناحيه مورد پيگيري قرار گرفته است.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين اضافه کرد: طي اين مدت نيز 234دفعه براي رفع مشکلات ناحيه با واحد اجرائيات منطقه ارتباط برقرار شده است.

پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط