ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين:
اتوبوسراني قزوين به درخواستهاي پيامكي شهروندان رسيدگي ميكند
به منظور تكريم ارباب رجوع، رسيدگي به درخواست هاي مردم، توسط سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين از طريق سامانه پيام كوتاه 30003210 به صورت روزانه صورت ميگيرد.
محمدحسن ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين گفت: روزانه 8 تا 10 پيام از سوي شهروندان به سازمان اتوبوسراني ارسال ميشود كه شامل نظرات، درخواست ها و انتظارات آنان از اين سازمان است.
وي افزود: شهروندان ميتوانند با ارائه نظرات و درخواست هاي خود از طريق سامانه پيام كوتاه، سازمان اتوبوسراني را در ارائه خدمات بهتر ياري كنند.
پايان پيام