دوشنبه ۱۳۹۱/۰۹/۱۳

در راستاي تبادل اطلاعات انجام شد؛

بازديد مديرعامل و كارشناسان فضاي سبز شهرداري زنجان از شهر قزوين

مديرعامل و كارشناسان فضاي سبز شهرداري زنجان، طي يك بازديد يك روزه از پروژه‌ها و فعاليت‌هاي فضاي سبز شهر قزوين، به تبادل اطلاعات و تجربيات پرداختند.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ در راستاي تعامل سازمان هاي فضاي سبز كشور، تبادل اطلاعات و تجربيات و بهره‌مندي از دستاوردهاي شهرداري قزوين در زمينه فضاي سبز شهري، تيمي متشکل از مديرعامل و کارشناسان فضاي سبز شهرداري زنجان از پروژه هاي فضاي سبز شهر قزوين بازديد کردند.

در اين بازديد، سيد مهدي كاظمي مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با ارايه گزارشي از وضعيت فضاي سبز شهر قزوين گفت: در حال حاضر چيزي حدود 5 درصد آب مصرفي فضاي سبز، توسط آب شهري تامين مي‌شود و اميدواريم تا سال 92 به جز در مصارف شرب و بهداشتي به صورت کامل مستقل از آب شهري باشيم و حتي يک قطره هم از آب شهري استفاده نکنيم.
وي ادامه داد: تاکنون براي تامين آب فضاي سبز بيشتر از طريق شناسايي قنوات و آب هاي زيرزميني بوده که اين هم مي‌تواند نويدي در توسعه ي فضاي سبز براي ما باشد، اما آنچه مشخص است اين است که اين شبکه خودش آباداني را به همراه خواهد آورد چراكه شرط اول داشتن فضاي سبز، آب و زمين است که ما خوشبختانه هر دو را در اختيار داريم.
کاظمي در ادامه به همراه تيم شهرداري زنجان از حمام تاريخي قجر، شهربازي هاي شهر، فاز 2 بوستان بانوان و پروژه دهکده طبيعت بازديد کردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط