یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۵

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

صدور راي 349 پرونده حقوقي در منطقه سه شهرداري قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: در 5سال گذشته راي 349 پرونده حقوقي به نفع منطقه سه شهرداري قزوين به ارزش450 ميليارد و 600ميليون ريال صادر شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر افزود: همچنين در اين مدت راي 54 پرونده حقوقي به ضرر منطقه سه شهرداري قزوين صادر شده است.

وي با بيان اينکه در اين مدت راي هزار و 154 پرونده حقوقي در اين منطقه صادر شده است، افزود: ارزش صدور راي‌هاي صادره در اين مدت 462ميليارد و 347ميليون ريال بوده است.

 اين مقام مسوول بيان کرد: اکثر راي‌هاي صادره به نفع شهرداري است و اين موضوع  عدم آگاهي بيشتر شهروندان از قوانين را نشان مي‌دهد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين بيشترين موضوعاتي که در واحد حقوقي منجر به تشکيل پرونده مي‌شود را موضوعات کميسيون ماده صد و تغيير کاربريهاي زمين عنوان کرد.

وي عدم هماهنگي بين خواسته‌هاي مردم با قوانين جاري شهرداري و نداشتن قانون مدون به نفع مردم را از مشکلاتي عنوان کرد که باعث تشکيل پروندههاي حقوقي مي‌شود.

اين مقام مسوول با بيان اينکه 40درصد از مردم از قوانين اطلاع ندارند و  اين موضوع باعث ايجاد تخلف مي‌شود، بيان کرد: بايد به دنبال ارتقاء سطح آگاهي شهروندان از قوانين باشيم که اين مهم تاثير خوبي در کاهش تشکيل پرونده هاي حقوقي خواهد گذاشت.

اين مقام مسوول گفت: اين آمار براي سال هاي 91،92،93،94و 6ماه اول سال 95 است.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط