یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۸

خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشاني قزوين خبر داد؛

تصادف خودروي پرشيا و پژو 405 در بلوار معلم قزوين

رضا اميري خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف خودروي پرشيا و پژو 405 در بلوار معلم قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ خسروبيگي افزود: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 22 و 43 دقيقه روز شنبه 17 تيرماه سال 1396، از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي پرشيا و پژو 405 در بلوار معلم قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره هفت مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه خودروي سواري پرشيا به شدت با قسمت عقب يک دستگاه خودروي پژو 405 که در مجاورت بوستان معلم پارک بوده برخورد و منجر به آسيب ديدگي شديد هر دو خودرو مي گردد .

وي با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 2 دقيقه به محل حادثه افزود: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق هر 2 خودرو  از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

وي در پايان افزود: 2 نفر مصدوم اين سانحه رانندگي جهت اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس شدند و آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشيه بلوار و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط