چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۴

موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

سقوط تريلر از روي پل در جاده کورانه قزوين

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: ناتواني راننده يك دستگاه تريلر در كنترل اين وسيله نقليه و سقوط آن از روي پل جاده کورانه، حادثه ساز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي خاني افزود: در پي اطلاع‌رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ نيروهاي عملياتي ايستگاه هاي شماره پنج پونک و يک باغ دبير را در ساعت 20 و 20 دقيقه روز يکشنبه 11 تير ماه سال 1396به محل حادثه واقع در اتوبان قزوين ـ تهران ، تقاطع جاده کورانه رهسپار کرد .

وي افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي تريلر كه در لاين جنوبي اتوبان قزوين ـ تهران در حال حركت بوده بنا به دلايل نامشخصي از مسير خود منحرف شده و از بالاي پل بر روي جاده کورانه سقوط مي كند.

وي با اشاره به اينکه خوشبختانه در اين لحظه هيچ خودرويي در جاده کورانه و در نزديکي محل سقوط تريلر قرار نداشته افزود: تنها مصدوم اين سانحه رانندگي راننده تريلر بوده که قبل از رسيدن آتش نشانان توسط امدادگران اورژانس از داخل خودرو خارج شده بود.

وي در ادامه بيان کرد: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق احتمالي آماده به کار کردند.

موسي خاني خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و خارج کردن تريلر از صحنه حادثه توسط خودرو جرثقيل، به ماموريت خود پايان داده و محل حادثه را تحويل عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي دادند.

در پايان اين مسوول از شهروندان درخواست کرد نسبت رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز دقت کافي را بعمل آورند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي‌باشد.

پايان پيام 

 

تصاویر مرتبط