چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۴

صادقي‌نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

شهرداري قزوين فراتر از سهم خود هميشه در کنار دستگاهاي متولي آسيب‌هاي اجتماعي حضور داشته است

علي صادقي‌نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: شهرداري قزوين فراتر از سهم خود هميشه در کنار دستگاهاي متولي آسيب‌هاي اجتماعي حضور داشته است.

صادقي نيارکي افزود: ناديده گرفتن تلاش وافر مجموعه مديريت شهري که توانسته در بازه زماني چهار ساله دست به اقدامات ارزشمندي نسبت به گذشته در فراهم آوردن بستر مناسب پيشگيري از معضلات اجتماعي بزند، بي انصافي محض است.

وي تصريح کرد: در زمينه کمک به پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي کمک مؤثر و اساسي به احداث سالن‌هاي فرهنگي و ورزشي، احداث گرمخانه در شهر قزوين و 2 برابر کردن فضاهاي فرهنگي انجام شد که تا کنون بيش از 10 سالن ايجاد و چندين فرهنگسرا و زمين ورزشي در مناطق کمتر توسعه يافته شهر احداث شده است.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين افزود: کمک به احداث بيش از 50 مسجد با پيوست کانون‌هاي فرهنگي در کنار کارشکني برخي افراد و احداث بيش از 20 بوستان از ديگر اقدامات شهرداري در اين زمينه است.

صادقي نيارکي عنوان کرد: شهرداري و شوراي شهر تمامي اقدامات رفاهي، عمراني و خدماتي خود را به منظور ايجاد زيرساخت‌ها و توسعه شهر و بر اساس مطالعات دقيق و بررسي‌هاي کارشناسي و مصوبه شوراهاي فرادستي انجام داده است و در ارتباط با احداث بيش از 10تقاطع غيرهمسطح، شهرداري قزوين جزو شهرداري‌هاي برتر کشور محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه تقاطع‌هاي غيرهمسطح بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافيک که پس از فرايند مطالعات کارشناسي به تصويب شوراي عالي ترافيک کشور رسيده و رياست اين شورا نيز با وزير محترم کشور است، در شهر قزوين احداث شد، گفت: همچنين اين طرح‌ها قبل از ارسال به وزارت کشور، در شوراي هماهنگي ترافيک استان با رياست استاندار محترم مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين اظهار کرد: از همين منظر بيشتر تقاطع هاي غيرهمسطح با حضور مسئولان ملي و وزير محترم کشور مورد بهر برداري قرار گرفته و اين نشان دهنده اهميت موضوع براي ايشان و مهر تأييدي بر عملکرد شورا و شهرداري قزوين است.

صادقي نيارکي افزود: چنانچه اعضاي شوراي شهر و شهرداري نگاه اساسي و توسعه مدار نسبت پروژه‌هاي زيرساختي و توسعه شهر نداشت، چه بسا مي‌توانست صدها پروژه کوچک مقياس، سطحي و منظر فراگير را احداث نمايد و ظاهر بسيار زيبايي را سامان دهد.

وي عنوان کرد: اما مردم فهيم شهر و آيندگان چه انتظار را دارند؟ توجه به ايجاد زيرساخت‌هاي توسعه مدار يا رنگ آميزي جداول و پروژه‌هاي ريز مقياس ظاهر فريب...؟

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين تصريح کرد: در صورتي که تمامي اين کارهاي بزرگ و ماندگار در شرايطي که خيلي از شهرداري‌هاي همطراز قزوين تعطيل بوده‌اند، با جرات و جسارت اجرايي شهردار و اعضاي شوراي شهر در زمان رکود اقتصاد ملي صورت گرفته است و در نهايت قضاوت با مردم فهيم شهر خواهد بود. لَئِنْ شَکرْتُمْ لَاَزيدَنَّکمْ  ...

 

تصاویر مرتبط