چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۸/۱۰

صادقي، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

زمين هاي بدون ديوار در منطقه يک شهرداري قزوين محصور شدند

با اعتباري افزون بر يک ميليارد ريال پروژه محصور کردن زمين هاي غير محصور و همچنين مرمت معابر سطح منطقه يک شهرداري قزوين به اجرا رسيد.

 

مدير منطقه يک شهرداري قزوين با اعلام اين خبر، در خصوص طرح محصور کردنزمين هاي فاقد حصار تصريح کرد: از آنجايي که اين قبيل زمين ها به علت نداشتن ديوار، مشکلاتي از جمله مسايل امنيتي و آسيب رساندن به منظر شهري را در پي دارند و برخي از اين زمين ها داراي ديوارهايي فرسوده و در معرض تخريب هستند که اين امر خطراتي را براي شهروندان به همراه داشت، به همين منظور طرح محصور نمودن اين قبيل زمين ها با اعتباري بيش از 700 ميليون ريال در برنامه شهرداري منطقه يک قرار گرفت.
فرامرز صادقي خاطر نشان کرد: اين پروژه که مدت زمان اجراي آن 6 ماه مي باشد، اکنون با 70 درصد پيشرفت فيزيکي توسط پيمانکار در حال انجام است.
وي همچنين از مرمت و نگهداري سطح منطقه يک به عنوان ديگر طرح در دست اقدام اين منطقه ياد کرد که به گفته او با تکميل آن، معابر واقع در منطقه يک ايمن سازي و بازسازي شده و عبور و مرور شهروندان تسهيل خواهد يافت.

اين مقام مسوول در ادامه با بيان اين که مدت زمان اجراي اين طرح 12 ماه مي باشد و اکنون با 45 درصد پيشرفت همراه است، به تشريح اقدامات صورت گرفته از سوي پيمانکار پرداخت و گفت: در اين پروژه تاکنون بيش از 2 هزار متر جدول گذاري، 850 متر مکعب خاکبرداري و 120 مترمکعب بتن ريزي صورت گرفته و 210 متر مکعب اصلاح افکن انجام شده است.

 

تصاویر مرتبط