پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۰۱

قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

پاکسازي نما و بدنه‌هاي شهري شهر قزوين در حال اجراست

داريوش قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين از پاکسازي حدود 4 هزار متر از نما و بدنه‌هاي شهري قزوين در 3 ماهه نخست سال جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ قاسمي گفت: ديوار نوشته‌هاي  که از سوي برخي از شهروندان به صورت غيرمجاز بر نماهاي شهري نوشته شده بود پاکسازي شده است.

وي با بيان اينکه اين سازمان در اولين گام بدنه شهري بلوار شهيد لشگري را پاکسازي کرده است، گفت: در سال جديد روند پاکسازي به صورت محور به محور صورت مي‌گيرد.

اين مسوول بيان کرد: در اين طرح علاوه بر پاکسازي نماهاي شهري اقدام به نقاشي ديواري با طرح‌هاي متنوع آسمان و پرنده، طرح‌هاي هندسي و پرنده، طرح اسليمي و کاج و....مي‌شود.

قاسمي گفت: پاکسازي بدنه شهري بلوار شهيد لشگري، بلوار شهيد چگيني و بلوار نوروزيان به پايان رسيده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: اين سازمان بعد از پاکسازي و طراحي نماهاي شهري، با نگارش "ديوار شهر من نماد فرهنگ من است، آن را پاکيزه نگاه مي‌دارم." سعي در فرهنگ سازي براي مبارزه با پديده زشت ديوارنويسي دارد.

وي در پايان از شهروندان تقاضا کرد: که از نوشتن هر گونه ديوارنويسي بر روي ديوارهاي شهري خودداري کنند تا شهرداري قزوين مبالغ هنگفتي را که ساليانه هزينه پاکسازي نماهاي شهري مي‌کند در جهت ارتقاي هر چه بهتر شهر صرف کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط