چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۳۱

بيانيه دعوت مديريت شهري قزوين براي شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس

رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار قزوين در بيانيه اي از مردم انقلابي و متدين قزوين براي حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت به عمل آوردند.

 به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين پيام آمده است؛ "روز قدس" ، نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي و غرور امت اسلامي است که با تدبير و دورانديشي حکيمانه امام راحل (ره) باعث زنده نگه‌داشتن مسئله فلسطين و رنج ها و آلام آن در نزد افکار عمومي جهان و ترسيم کننده مسير و چشم انداز مبارزه و منشور مقاومت امت اسلامي عليه  دشمن غاصب صهيونيستي شده است.

اين پيام مي‌افزايد: امروز فلسطين به مدد مقاومت اسلامي و همراهي ملت‌هاي مسلمان و آزادگان جهان باعث اثبات حقانيت خود و رسوايي رژيم ددمنش صهيونيستي در نزد افکار عمومي جهان شده است و روز قدس فرصتي است دوباره، تا جهانيان با حقانيت و مظلوميت ملت فلسطين و عمق جنايت ها و وحشيگري هايي که در حق آنها از سوي رژيم غاصب تا دندان مسلح صهيونيستي اعمال مي گردد، آگاه گردند.

در ادامه اين پيام آمده است: شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين با آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان و با تاسي از انديشه هاي بنيانگذار کبير نهضت اسلامي و احياگر روح مبارزه ، جهاد و بيداري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و رهنمودهاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي همراه و همدل با همه ملت هاي مسلمان در راهپيمايي پرشکوه روز جهاني قدس شرکت نموده تا با فريادي رسا و قاطع حمايت راسخ خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطين اعلام نمايند.

اين پيام در خاتمه تصريح مي کند: از شهروندان فهيم، آگاه و انقلابي شهر قزوين نيز دعوت مي نماييم با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان دهند که آرمان مقاومت و آزادي قدس شريف و فلسطين عزيز را هرگز فراموش نخواهند کرد و به اميد اينکه طبق فرمايش مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و به لطف خداوند تا 25 سال آينده شاهد نابودي رژيم غاصب صهيونيستي باشيم . ان شاء ا...

پايان پيام 

تصاویر مرتبط