سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۳۰

نصرتي، شهردار قزوين:

زمينه‌هاي پويايي، توليد ثروت و اشتغال‌زايي در شهر قزوين ايجاد شده است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: شهر قزوين موفق شد با برگزاري مجمع جهاني شهرهاي اسلامي که مقرش در ايران و شهر قزوين است و مجمع جهاني جاده ابريشم زمينه‌هاي پويايي، توليد ثروت و اشتغال زايي را فراهم کند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در برنامه ويژه جشن رمضان شبکه ? سيما با اشاره به فراهم‌سازي زمينه‌هاي توليد ثروت و حل مشکلات اقتصادي افزود: در نوروز 96، مديريت شهري قزوين توانست ششمين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز را در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه برگزار کند و در اين جشنواره 180هزار بليط فروخته شد و اين نشان مي‌دهد که تمام مغازه هاي اين مجموعه در اين ايام فعال بودند و در کنار توسعه صنعت گردشگري، اشتغال و توليد ثروت ايجاد شده است.

شهردار قزوين با اشاره به موفقيت کشور چين در تمام صنايع و صنعت گردشگري اظهار کرد: تمام شهرهاي ايران ظرفيتهاي خوبي براي توليد ثروت و اشتغال دارند که يکي از اين راه‌ها توسعه صنعت گردشگري است.

وي افزود: شهر قزوين که يک شهر فراموش شده بود و زماني اين شهر پايتخت ايران بود و گردشگر نداشت اما اکنون شهر قزوين با داشتن هزار و 73 اثر تاريخي و ايجاد فضاهاي طبيعي  در اين شهر، شهر قزوين يکي از قطب‌هاي گردشگري است، پس مي‌توانيم توليد ثروت و اشتغال کنيم.

وي با اشاره به جايگاه ثروت در دين اسلام، آيات قرآني و روايات گفت: امام حسن(ع) 4بار ثروت خودشان را به طور کامل بخشيدند و در اين اقدام 2 موضوع مهم بخشش کامل و ثروت است،  يعني امام حسن(ع) اين توانايي را داشتند که توليد ثروت بکنند و قانون تجارت و بخشيدن را بلد بودند.

پايان پيام

  

تصاویر مرتبط