شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۷

فرمانده شيفت ايستگاه شماره 7 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

عمليات 125 قزوين براي خروج غريق از کانال آب

مسلم چريکي، فرمانده شيفت ايستگاه شماره 7 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش آتش نشانان مرد ميانسال غرق شده در کانال آب نوروزيان قزوين از آب بيرون کشيده شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ چريکي اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 12 و 56 دقيقه روز پنج شنبه 25 خرداد ماه سال 1396، از سقوط  شخصي در کانال آب خبر داده شد که ستاد فرماندهي اين سازمان بي درنگ نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره پنج پونک، هفت غياث آباد و 2 شهيد بابايي را به محل حادثه واقع در بلوار معلم قزوين رهسپار کرد.

وي با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 2 دقيق به محل حادثه افزود: بلافاصله پس از رسيدن به محل مشاهده شد شخص غرق شده بدون حرکت روي سطح آب شناور مي باشد که آتش نشانان بي درنگ و در کوتاه ترين زمان ممکن نسبت به گرفتن و خارج کردن وي از ميان جريان شديد آب در نزديکي ساختمان هاي ميلاد اقدام کردند.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره هفت آتش نشاني در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از خارج کردن اين غريق حدود 47 ساله از آب و انتقال آن به خشکي، عمليات حيات بخشي را به سرعت آغاز کرده و به محض رسيدن عوامل اورژانس نسبت به تحويل وي به امدادگران به منظور اعزام به مراکز درماني اقدام کردند .

وي در پايان با اشاره به اينکه علت اين حادثه توسط کارشناسان در دست بررسي مي باشد، گفت:متاسفانه با تلاش و زحمات فراوان کارکنان درماني و امدادگران به منظور حيات بخشي، فوت اين فرد در يکي از مراکز درماني قزوين تائيد و اعلام شد.

پايان پيام 

 

تصاویر مرتبط