شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۷

در ارديبهشت 96 صورت گرفت؛

انعكاس 1009 خبر از شهرداري قزوين در رسانه‌ها

خبرگزاري مهر، پايگاه خبري چهلستون، روزنامه‌ محلي ولايت، هفته‌نامه تابان، روزنامه سراسري کار و کارگر و ضميمه روزنامه سراسري همشهري در انعكاس اخبار در ارديبهشت ماه 96 بيشترين همكاري را با مجموعه مديريت شهري قزوين داشتند.

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ با همكاري رسانه‌ها در ارديبهشت ماه سال جاري هزار و 9 خبر از شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است.

در اين گزارش آمده است؛ در بين روزنامه‌هاي استاني، روزنامه ولايت با 34خبر و روزنامه صبح وطن قزوين با 17 خبر  بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ خبرگزاري مهر با 31خبر، خبرگزاري فارس و برنا با 17خبر، خبرگزاري ايرنا و ايسنا با 11خبر، خبرگزاري تابناک با 10خبر، خبرگزاري تسنيم و بسيج با 8 خبر، خبرگزاري شبستان با 4 خبر، خبرگزاري ايکنا با 3 خبر و خبرگزاري ايلنا با يک خبر به ترتيب بيشترين همکاري را در اين مدت با مجموعه شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ در بين پايگاه‌هاي خبري، پايگاه خبري چهلستون با 63 خبر، صداي قزوين با 49 خبر، شاخص نيوز با 18 خبر، صبح قزوين با 13 خبر و مادران و دختران با 7 خبر بيشترين همکاري را با اين مجموعه در همين مدت داشتند.  

بر اساس اين گزارش؛ در بين هفته‌نامه‌هاي محلي هفته‌نامه تابان با چهار خبر، هفته نامه مينودر و فروردين امروز با 2 خبر و هفته نامه رايحه مهر با يک خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مدت دوهفته نامه صبح کشور با 5 خبر و ماهنامه چهلستون با 11خبر با اين مجموعه همکاري داشتند.

بر پايه اين گزارش؛ در بين ضميمه رسانه‌هاي مکتوب سراسري ضميمه روزنامه همشهري با 23خبر، ايران با 3 خبر و شهروند با 2خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه در ارديبهشت ماه سال جاري داشتند.

در اين گزارش آمده است؛ در بين رسانه‌هاي مکتوب سراسري روزنامه کار و کارگر با 4خبر، دنياي اقتصاد با 2خبر، رسالت، معيار و سايه تهران با يک خبر با اين مجموعه در اين مدت همکاري داشتند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط