پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۵

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

مجموعه فرهنگي ورزشي شقايق آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است

سعيد وزيري‌نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:در راستاي غني سازي اوقات فراغت شهروندان؛مجموعه فرهنگي ورزشي شقايق آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛سعيد وزيري نژاد افزود:زمين شقايق در سال هاي گذشته در اختيار سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري قزوين بود که براي بهره‌وري بيشتر به سازمان فرهنگي ورزشي منتقل شد و در ادامه براي ساماندهي و مناسب سازي با دعوت از بخش خصوصي به بازسازي و بهسازي مجموعه اقدام شد.

وي اظهار کرد: قسمت شرقي زمين شقايق ارتفاع بلندتري نسبت به بخش غربي اين زمين داشت و داراي زمين چمن فوتبالي بود که متاسفانه چمن آن از بين رفته بود و تبديل به زمين خاکي شده بود.

وزيري نژاد تصريح کرد: بنابراين در مرحله اول قسمت شرقي زمين شقايق زير کشت رفت،ولي به علت  عدم زير سازي مناسب،سال اول موفق به بهره برداري از اين زمين نشديم، براي بار دوم در سال 95 مجدد زمين زير کشت رفت و اکنون اين زمين به يکي از کم نظيرترين چمن هاي فوتبال شهر قزوين تبديل شده است و اکنون هم در دست کشت است و اول تير ماه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

اين مسئول همسطح کردن زمين شقايق، ايجاد زمين اسکيت،بستکبال،تنيس خاکي، واليبال و راه اندازي سالن ايکس باکس با 20 تلويزيون ويژه کودکان و نوجوانان را از ديگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود:همچنين تمامي زمين هاي ورزشي در ارتفاع شش متري فنس کشي شده است.

وزيري نژاد از احداث چهار چشمه سرويس بهداشتي در مکان مناسبي از زمين شقايق خبر داد که بزودي راه اندازي خواهند شد.

وي بيان کرد:سيستم آبياري فرسوده زمين شقايق نيز تعويض شده است و يک سيستم آبياري مجهزي جايگزين آن شده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين افزود:سيستم روشنايي زمين در حال حاضر کم است و تا ماه آينده سيستم روشنايي اش نيز تامين مي شود.

وزيري نژاد در ادامه گفت:طبق توافقنامه اي که با اداره کل ورزش و جوانان انجام شد تا در روزهاي سه شنبه و پنج شنبه دوچرخه سواران بانوان و آقايان در پيست زمين شقايق رکاب بزنند و به دليل استقبال خوب شهروندان مقرر است تا تعداد روزها را افزايش داده و به صورت جداگانه روزهاي خاصي را براي بانوان و آقايان اختصاص دهيم.

وي خاطرنشان کرد:20 ست ورزشي جديد در زمين شقايق نصب شده است و اکنون در زمين شقايق مشکلي وجود ندارد و مجموعه فرهنگي ورزشي شقايق از 6 صبح تا 12 شب آماده خدمات رساني مطلوب به شهروندان است.

اين مسئول خاطرنشان کرد:امروز شاهد حضور هدفمند جمعيت علاقمند به ورزش و ساماندهي اين مجموعه ورزشي هستيم که ورزش هاي همگاني نظير دوميداني،دوچرخه سواري، اسکيت، ورزش هاي صبحگاهي و عصرگاهي مانند سابق در اين زمين رايگان مي‌باشد و فقط براي ورزش هاي تخصصي نظير همه جاي کشور بايد هزينه پرداخت شود.

وي افزود:با همکاري نيروي انتظامي نسبت به استقرار کانکس و حضور عوامل نيروي انتظامي از 5 بعد از ظهر تا 12 شب اقدام شد تا اين محيط ورزشي، امن‌تر از هميشه در اختيار شهروندان و خانواده ها قرار بگيرد.

وزيري نژاد در پايان افزود:اکنون بعد از افطار مسابقات و پيشکسوتان در زمين چمن اين مجموعه برقرار است و از عموم جوانان فوتبال دوستان دعوت مي شود از اين برنامه ورزشي ديدن کنند.

 

 

 

 

تصاویر مرتبط