یکشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۱

بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

عمليات عمراني احداث خانه فرهنگ سنجيده در مراحل پاياني قرار دارد

سليمان بهرامي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: مراحل پاياني عمليات عمراني خانه فرهنگ سنجيده از سوي سازمان عمران شهرداري قزوين در دست اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سليمان بهرامي افزود: مساحت طبقه زيرزمين، همکف و طبقه اول خانه فرهنگ سنجيده هر کدام 410 مترمربع است.

وي افزود: طبقه زيرزمين اين پروژه داراي سالن ورزشي بانوان، اتاق برق، موتورخانه، تاسيسات،سرويس بهداشتي،اتاق برق آسانسور است.

اين مسوول بيان کرد:طبقه همکف اين پروژه داراي پذيرش، لابي دو هوايي،کلاس آموزشي، کلاس توانمند سازي زنان خانه دار، اداري و اتاق مديريت و آبدارخانه و طبقه اول اين پروژه داراي کلاس آموزشي، کافي شاپ، سالن چند منظوره، نگارخانه است و اين ساختمان داراي سيستم آب فشار قوي به منظور اطفاي حريق مي‎باشد.

بهرامي گفت: سيستم سالن ورزشي، مديريت ورزشي و سالن چند منظوره از 5 عدد داکت اسپليت و مابقي آن از کولر هوايي  و سيستم گرمايشي آن از رادياتور استفاده شده است و داراي آسانسور 8 نفره هيدروليکي و نيز سيستم اعلان حريق و سيستم روشنايي SMD مي باشد.

بهرامي افزود: واحد اجرايي اين سازمان جهت خاکبرداري خانه فرهنگ سنجيده از اواخر آبان ماه سال 94 شروع به کار کرده  و اين خاکبرداري به ارتفاع 8/6 متر و به حجم 3هزار و 319 مترمکعب است و در ادامه 519 مترمکعب عمليات قلوه‌ريزي غرقاب در بتن به ارتفاع 20/1 متر نيز انجام گرفته است.

وي اظهار کرد: براي جلوگيري از ريزش ديواره هاي گودبرداري، ديواري آجري به ضخامت 35 سانتي متر از کف گود تا تراز صفر – صفر پروژه و به  ارتفاع 40/5 متر اجرا شده و محيط کار نيز با ديوار حائل بتني به ضخامت 25 سانتي متر و به ارتفاع 10/4 متر پوشش داده شده است.

بهرامي افزود: فنداسيون آن به صورت نواري و نوع سقف مورد استفاده دال 2 طرفه به ضخامت 15 سانتي متر مي‎باشد و مقدار بتن مورد استفاده شده در مجتمع 881 متر مکعب با عيار 350 کيلوگرم بر متر مکعب است.

بهرامي عنوان کرد: ديوارهاي پيراموي پروژه از جنس 3D Panel که به ضخامت 8 سانتي متر مورد استفاده قرار گرفته است و نيز خود عايق سرما،گرما و صدا مي باشد که پس از اجراي شاتکريت از 2 طرف به ضخامت 12 سانتي متر مي‌رسد.

اين مسوول عنوان کرد: ديوار چيني داخلي پروژه از بلوک ليکا که خود عايق صوتي، سرمايشي و گرمايشي است مورد استفاده قرار گرفته و ديگر از مزاياي بلوک ليکا جلوگيري از شوره زدن و نفوذ آب به داخل ساختمان و گچ مي‌باشد.

بهرامي افزود: کف‌سازي طبقات به ضخامت 10 سانتي متر از پوکه معدني سبک استفاده شده  و کف آن از سراميک 60 در 60 گرانيتي نانو مي باشد و سنگ آن از نوع تراورتن سفيد چرمي و سقف آن از کناف ايران و تايل هاي 60 در60 آکوستيک مدل پانچ منظم  و پنجره هاي دو جداره UPVC استفاده شده است و نيز نماي ديگر داخل ساختمان از آجر قزاقي کرم رنگ به ابعاد 5/5 در10در20 و همچنين در ضلع شمال و جنوب در 5 رديف از کاشي هاي فيروزه اي مورد استفاده قرار گرفته شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط