شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۶

حجت الاسلام قجر؛رئيس ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در هشت بوستان شهر قزوين

حجت الاسلام قجر، رئيس ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين گفت:نماز جماعت مغرب و عشاء در هشت بوستان شهر قزوين در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛حجت الاسلام عباداله قجر با اعلام اين خبر افزود: بوستان‌هاي نرگس (بانوان)،باراجين،پامچال در ناحيه مينودر،ارکيده در چهارصد دستگاه، پونک در بلوار شهيد مصيب مرادي،لاله در جانبازان، ملاخليلا در بلوار جمهوري اسلامي و ميرداماد از جمله بوستان‌هايي هستند که يک ساعت بعد از افطار در آن‌ها نماز مغرب و عشا برگزار مي شود و نماز عيد فطر نيز در اين مکان‎ها اقامه خواهد شد.

وي افزود: همچنين در اين بوستان‌ها نماز جماعت مغرب و عشاء در طول سه ماه تابستان بطور منظم و سر وقت برگزار مي‌شود و به سووالات شرعي نمازگزاران نيز پاسخ داده شده و شبهات آنان در اين موارد برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام قجر هدف از اين اقدام را ترويج فرهنگ نماز اول وقت به صورت جماعت در جامعه برشمرد.

وي همچنين دليل انتخاب بوستان‌هاي ياد شده را فقدان مسجد در محله‌هايي که اين پارک‌ها واقع شدند اعلام کرد و گفت:با توجه به اينکه در سال قبل استقبال خوبي از اين طرح شد امسال با کمي تغيير در انتخاب پارک‌ها دوباره اين طرح اجرا مي‌شود.

حجت‌الاسلام قجر افزود:هدف از اين اقدام ترويج فرهنگ نماز در جامعه بوده و از آنجايي که ماه رمضان ماه بندگي و عبادت خداست، بايد آثار آن در شهر نمود داشته باشد.

پايان پيام

 

 

 

تصاویر مرتبط