دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۱

جهانگيري، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي 2 هزار متر خط کشي طولي و نصب علائم ترافيکي در بلوار ايران

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: 2 هزار متر خط کشي طولي و نصب علائم ترافيکي و راهنمايي رانندگي در بلوار ايران انجام شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: نصب علائم ترافيکي، راهنمايي رانندگي و خط کشي معابر از جمله مهمترين اقداماتي است که در راستاي افزايش ايمني معابر انجام مي‌شود.

وي با اشاره به هدف از اجراي پروژه‌هاي خط کشي در معابر سطح شهر عنوان کرد:  هدف از خط کشي معابر منظم کردن حرکت وسايل نقليه و عابران پياده، آگاهي دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمايي آنهاست.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: معابر سطح شهر به صورت مستمر بازبيني شده و مواردي که نياز به ترميم و يا خط کشي جديد دارد، شناسايي و اقدامات لازم انجام مي شود.

جهانگيري گفت: در اين راستا با توجه به نيازي که احساس مي شد 2 هزار متر خط کشي طولي در بلوار ايران انجام شد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: همچنين با توجه به اهميت وجود تابلوهاي ترافيکي و راهنمايي رانندگي و نيازي که نسبت به نصب اين تابلوها در بلوار ايران احساس مي شد، اقدامات لازم براي نصب اين تابلوها صورت گرفت.

وي يادآور شد: با توجه به اينکه رنگ هاي مختلف در اجراي پروژه هاي خط کشي مورد استفاده قرار مي گيرد در پروژه خط کشي بلوار ايران از رنگ سرد تک جزئي استفاده شده است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط