یکشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۳۱

رييس دانشگاه آزاد اسلامي از زحمات شهردار قزوين در برگزاري اولين اردوي استارتاپ مديريت شهري تقدير و تشکر کرد

مرتضي موسي‌خاني، رييس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين از دکتر مسعود نصرتي شهردار قزوين با اهداي لوح از زحمات وي در برگزاري اولين اردوي استارتاپ مديريت شهري قزوين، هم زمان با سراسر دنيا تقدير و تشکر کرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ در متن اين لوح آمده است: به اين امر مهم باور داريم که بزرگترين و ارزنده ترين سرمايه هر کشور را نيروي انساني آن تشکيل مي‌دهد و هدف دانشگاه‌ها تعالي انسان‌ها به ويژه انسان‌هاي دگرانديش است و بايد در جهان نقشي براي رفاه و سعادت بشريت ايفا نمود.

در ادامه اين لوح آمده است: از اين منظر، هم گام با تحولات نوين آموزش، دست يابي به رويکردهاي نوين کارآفريني به اولويت نخست دانشگاه آزاد اسلامي قزوين تبديل شده است و برگزاري اولين اردوي استارتاپ مديريت شهري قزوين، هم زمان با سراسر دنيا در جهت تحقق اين مهم صورت پذيرفته است.

در اين لوح آمده است: اردوي استارتاپ که تخصص، انگيزه و تجربه را براي بازآفريني ايده هاي خلاقانه به کار مي گيرد فرصتي براي استعدادهاي خلاق ايراني پديد آورد و هم اکنون مي توان به برآيند پرثمر آن در آينده نزديک، در بازار کار اميد داشت.

اين رويداد با همت و تلاش جناب عالي شکل گرفت، توفيق شما در گستره فعاليت هاي کارآفريني که جامعه از مزاياي آن بهره مند خواهد شد، قابل ستايش است. سرافرازي مداوم شما را آرزو دارم و با اهداء اين لوح از همکاري شما در برگزاري اين رويداد تشکر مي نمايم.

پايان پيام

  

تصاویر مرتبط