دوشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۵

رحماني، رئيس ايستگاه شماره 3 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

اطفاء حريق منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين

عليرضا رحماني، رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت : با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان حريق منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين اطفاء شد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين رحماني افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 11 و 51 دقيقه روز يکشنبه 24 ارديبهشت ماه سال 1396، از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين خبر داده شد که بلافاصله تعداد سه دستگاه خودروي ويژه اطفاء حريق از ايستگاه هاي شماره يک و سه اين سازمان در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند آشپزخانه واقع در طبقه همکف يک باب منزل مسکوني 2 طبقه طعمه حريق شده و شعله هاي آتش بسرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاي مي باشد.

رحماني تصريح کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني وارد منزل شده و پس از شناسايي کانون حريق در کمترين زمان ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمتها جلوگيري بعمل آوردند.

وي افزود: آتش نشانان پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن سازي کامل محل با تحويل صحنه حادثه به مالک به ماموريت خود پايان دادند .

وي در پايان افزود علت بروز اين حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشاني در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط