دوشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۵

بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز عمليات نهضت شبانه آسفالت در شهر قزوين

سليمان بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: نهضت شبانه آسفالت در سال جديد با هدف تسريع به عمليات روکش و تسهيل در وضعيت ترافيکي و افزايش تکريم شهروندان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛بهرامي افزود: بعد از ارائه گزارش هاي دريافتي، از سوي مناطق سه گانه برنامه اي براي سال جاري آماده شد تا يک بار ديگر به طور کامل ارتقاء کيفيت آسفالت و ترميم و توسعه آن در نهضت آسفالت شبانه انجام شود.

وي با اشاره به اينکه سرماي کم سابقه هوا، محلول پاشي و يخ زدايي متناوب، باعث فرسايش آسفالت در برخي مسيرهاي درون شهري شده است، گفت: به منظور جبران اين نارسايي، عمليات بازبيني و مرمت آسفالت در سطح شهر، اجرا مي‌شود.

بهرامي افزود: نهضت شبانه آسفالت در قزوين اقدامي مناسب و ارزشمند براي ارائه خدمات رفاهي به شهروندان است و شهروندان زماني که از خواب بيدار مي‌شوند شاهد تلاش شبانه آسفالت شهرداري هستند.

بهرامي به توليد کارخانه آسفالت شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و استاندارد اشاره و بيان کرد: اکنون کارخانه آسفالت شهرداري قزوين علاوه بر تامين نياز خود به ساير شهرهاي همجوار نيز خدمات ارائه مي‌کند.

 

اين مقام مسئول با تصريح اينکه ماشين‌آلات خوبي براي آسفالت شهر وجود دارد،گفت: کيفيت آسفالت به گونه‌اي است که هر 10 سال يک بار معابر شهر آسفالت مي‌شوند و اگر آسفالتي نياز به مرمت داشته باشد اين سازمان با دستگاه هاي مکانيزه خود مسير مورد نظر را با کيفيت مناسبتري ترميم مي‌کند.    

بهرامي در پايان گفت: سازمان عمران شهرداري قزوين توانسته با تشکيل تيم تخصصي، توليد و پخش آسفالت با کيفيت و خريد مصالح مرغوب، آسفالت معابر شهر قزوين را با کيفيت بهتر و رضايت‌مندي بيشتر انجام دهد و همدلي و اتحاد بين کارکنان شهرداري، مديران و مردم باعث شده تا با قوت بيشتري خدمات در شهر ارائه شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط