پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۴

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين:

مديريت شهري قزوين در همه نواحي شهري يک خانه فرهنگ احداث خواهد کرد

سعيد وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين گفت: مديريت شهري قزوين در همه نواحي شهري يک خانه فرهنگ احداث خواهد کرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ وزيري‌نژاد در آيين کلنگ‌زني بوستان و سراي محله در ناحيه منفصل شهري شهيد بهشتي (باغ نشاط)  که با حضور شهردار قزوين، مسوولان شهري  و اهالي ناحيه باغ نشاط برگزار شد، افزود:بسيار خوشحاليم که مديريت شهري قزوين پروژه فرهنگي ديگري را با برنامه ريزي هاي که انجام داده بود، در اين محله کلنگ‌زني کرد و ان‌شاءاله اين پروژه زمينه‌اي براي رشد اطلاعات فردي و پر کردن اوقات فراغت اهالي اين محله باشد.

وزيري‌نژاد افزود: سراي محله در اين ناحيه در 4 طبقه احداث و  در اين سراي محله کلاس هاي مختلفي براي کودکان، نوجوانان و بانوان در حوزه‌هاي مختلف برگزار خواهد شد.

اين مسوول گفت: طبق برنامه 5 ساله‌اي که تقديم شوراي شهر در سال‌هاي گذشته شده است قرار است تا در هر ناحيه يک خانه فرهنگ احداث شود که خوشبختانه مديريت شهري قزوين ابتداي سال جاري را با اجراي پروژه‌هاي فرهنگي آغاز کرده است.

وي گفت: هفته گذشته شاهد افتتاح مجموعه ورزشي شهداي چوبيندر و کلنگ‌زني خانه فرهنگ در ناحيه چوبيندر بوديم و امروز هم در ناحيه باغ نشاط کلنگ زني خانه فرهنگ را داريم.

وي گفت: اميدواريم اين پروژه با همکاري منطقه يک شهرداري قزوين و ساير نهادها احداث شود و اين مجموعه هديه‌اي از طرف مديريت شهري براي بهره برداري اهالي محله در راستاي توسعه پايدار شهري قزوين باشد.

وي تصريح کرد: اميدواريم با اجراي اين پروژه، امکانات رفاهي و اجتماعي اهالي اين ناحيه تامين شود.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط