سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۲

رحماني، رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

عمليات آتش‌نشانان براي نجات 2 کارگر از عمق چاه در قزوين

عليرضا رحماني، رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: با تلاش آتش نشانان 2 کارگر جوان از عمق 20 متري چاهي در روستاي مشعلدار قزوين نجات يافتند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ رحماني افزود: در پي تماس مردمي و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125 ، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوي و يک باغ دبير را در ساعت 12 و 19 دقيقه روز دوشنبه يازدهم ارديبهشت ماه سال جاري به محل حادثه واقع در روستاي مشعلدار ـ کوچه شهيد رباني اعزام کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه به علت نقص فني و عدم کارايي دستگاه بالابر 2 نفر کارگر 20 و 29 ساله در انتهاي چاه محبوس شده و پس از مدتي تلاش و ناتواني در خروج از چاه با درخواست کمک از سازمان آتش نشاني قزوين، بلافاصله نيروهاي  امداد و نجات آتش نشاني از 2 ايستگاه در محل حاضر مي گردند.

رحماني در ادمه افزود: آتش نشانان پس از بررسي و ايمن سازي محل حادثه با برقراري کارگاه مخصوص، عمليات نجات را آغاز  کرده و با رعايت اصول ايمني و استفاده از تجهيزات و لوازم تخصصي نجات از چاه در کمترين زمان ممکن موفق شدند هر 2 کارگر محبوس شده را در سلامت کامل از عمق چاه خارج کنند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي و ارائه تذکرات ايمني به مالک، مأموريت خود را به پايان رساندند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط