دوشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۱

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

رضايتمندي شهروندان از خدمات شهري با تعامل مناسب بانک شهر و شهرداري‌ها

شهردار قزوين با اشاره به اهميت حمايت‌هاي بانک شهر از شهرداري کلانشهرها گفت: تعامل مناسب ميان اين دو نهاد، موجب رضايتمندي شهروندان از خدمات شهري شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عموي بانک شهر، مسعود نصرتي در ديدار با سعيد نوري، رئيس سرپرستي منطقه 7 بانک شهر افزود: هم اکنون منابع مالي بانک شهر در اختيار مديريت شهرها و شهروندان قرار دارد و خوشبختانه مديران بانک شهر با نيازها ، مسائل و مشکلات شهر و شهروندان به خوبي آشنا هستند و توجه به اين مسايل را در صدر برنامه هاي خود داده اند.

وي افزود: درحال حاضر ارتباط مناسب و تعامل بسيار نزديک شهرداران شهرهاي مختلف بخصوص شهرداران کلان شهرها با بانک شهر باعث خدمات رساني بهتر به هموطنان شده است.

شهردار قزوين تصريح کرد:توسعه بيش از پيش شهر قزوين در دستور کار مديران شهري قرار دارد و تلاش مي‌کنيم همانند گذشته از پتانسيل هاي بانک شهر براي اجراي پروژه هاي مهم فرهنگي و عمراني استفاده کنيم.

نصرتي با بيان اين‌که خوشبختانه منابع مالي مردمي بانک شهر به ميزان قابل توجهي افزايش داشته است، گفت: هم اکنون بيش از 90 درصد منابع بانک شهر از سوي شهروندان تامين مي‌شود که نشان دهنده رضايت آنان از خدمات اين بانک است.

نصرتي حضور بانک شهر در نمايشگاه هاي کتاب استاني و همچنين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران را  از جمله فعاليت هاي ممتاز اين  بانک در حوزه فرهنگي عنوان کرد و ادامه داد: اين اقدام بانک شهر رضايتمندي بيش از پيش بازديدکنندگان از خدمات بانکي ارايه شده در اين نمايشگاه ها را در پي داشته است .

شهردار قزوين همچنين پيشخوان‌هاي شهرنت بانک شهر را  نماد بارز توسعه بانکداري الکترونيک عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازي پيشخوان‌هاي شهرنت،يکي از اساسي‌ترين اقدامات در خدمت رساني به شهروندان و مشتريان بانکي برداشته شده است.

به گفته وي، يکي از نيازهاي اصلي شهروندان استفاده از خدمات کامل بانکي در ساعات مختلف شبانه روز است که خوشبختانه با راه اندازي پيشخوان‌هاي شهرنت بانک شهر اين نياز به طور کامل مرتفع شده است.

 

پايان پيام

تصاویر مرتبط