چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۰۶

در آستانه آغاز اعياد شعبانيه و روز ملي شوراها صورت مي‌گيرد؛

افتتاح و کلنگ‌زني 5 پروژه شهرداري قزوين با حضور مسوولان استاني و شهري

در آستانه آغاز اعياد شعبانيه و روز ملي شوراها با حضور مسوولان استاني و شهري 5 پروژه شهرداري قزوين مورد بهره‌برداري و کلنگ‌زني قرار مي‌گيرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ فردا هفتم ارديبهشت ماه در آئين رسمي، مرکز علم و خلاقيت کار نو در متراژ 200مترمربع و با اعتبار 50ميليون تومان و با هدف آشنايي کودکان با مفاهيم علمي با رويکرد سرگرمي و جذابيت به بهره‌برداري خواهد رسيد.

بر اساس اين گزارش؛ همچنين فردا مجموعه ورزشي شهداي چوبيندر در ناحيه چوبيندر در متراژ 13هزار و 500مترمربع و اعتبار 550ميليون تومان با امکانات زمين فوتبال خاکي، پيست دوميداني و ست ورزشي به بهره برداري مي‌رسد.

همچنين کلنگ پروژه خانه فرهنگ چوبيندر با اعتبار 800ميليون تومان در مساحت 750مترمربع در 2 طبقه به زمين زده خواهد شد.

بر اساس اين گزارش؛ همچنين مرکز علم و خلاقيت ستارگان در زميني به مساحت 600مترمربع و با اعتبار 12 ميليارد ريال جهت تهيه زمين و 250ميليون تومان بابت عمليات عمراني و تجهيزات در حوزه کودک و آموزش شهروندي هنري و علمي به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ همچنين 10 دستگاه آمبولانس جديد به ناوگان سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين ملحق مي‌شود و اين آمبولانس‌ها توسط پيمانکار اين سازمان با اعتبار 3 ميليارد ريال خريداري شده و در اختيار سازمان قرار گرفته است.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط