سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۲۵

‌همداني، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

وقوع 12 درصد کل تصادفات شهر قزوين در مسير نسيم شمال

مسير نسيم شمال کمتر از 2 درصد معابر شهري قزوين را به خود اختصاص داده است ولي متاسفانه بيش از 12 درصد تصادفات در اين مسير اتفاق مي‌افتد.

 

معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مسير نسيم شمال کمتر از 2 درصد معابر شهري را به خود اختصاص داده است ولي متاسفانه بيش از 12 درصد تصادفات در اين مسير اتفاق مي‌افتد.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين و به نقل از روزنامه ولايت؛ سيدمهدي‌ يدي‌همداني افزود: در طرح جامع شهرسازي مسير نسيم شمال تا بلوار باهنر و تاکستان مي‌بايست 18 متر تعريض شود و در بودجه‌ي سال 91 شهرداري نيز مبلغ يک ميليارد تومان براي تملک باغات و اجراي آن در نظر گرفته شده بود.
همداني با اشاره به اينکه اين طرح توسط شوراي اسلامي شهر، به تصويب نرسيد، بيان کرد: با توجه به اينکه ترافيک سنگين و تردد خودروهاي سنگين در اين مسير زياد مي‌باشد و از طرفي نيز وجود باغات سنتي و حفظ و صيانت آنها نيز ضرورت دارد متاسفانه طرح تعريض اين مسير تاکنون انجام نشده است.
به گفته‌ي معاون شهردار قزوين جان شهروندان مهمتر از باغات مي‌باشد و اگر در کوتاه‌مدت اين مسير تعريض نشود هر ساله شاهد تصادفات و از دست رفتن جان بسياري از شهروندان در اين مسير خواهيم بود.
وي تاکيد کرد: همگان، شهرداري را مسوول اين مسير مي‌دانند؛ در حالي که دست شهرداري را براي اقدام و اصلاح آن بسته‌اند و عملا اين ارگان نمي‌تواند هيچ کاري انجام دهد.
معاون شهردار قزوين تصريح کرد: براي اين مسير مشاور، طرح تعريض و اصلاح قوس‌ها را ارايه داده و مي‌بايست ساير ارگان‌هاي ذيربط که به نوعي با اين طرح در ارتباط هستند شهرداري را در اصلاح اين مسير ياري کنند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط