چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۳۰

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

بيش از هزار متر خط کشي عرضي در گذرگاه‌هاي شهر قزوين انجام شد

سعيد جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: يکهزار و 300 متر خط کشي عرضي در گذرگاه‌هاي شهر قزوين انجام شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: در ادامه اقدامات نوروزي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خط کشي برخي از معابر که به دليل بارش نزولات جوي متوقف شده بود، انجام گرفت.

وي عنوان کرد:  در اين راستا 30 کيلومتر خط کشي طولي معابر در معابر و يکهزار و 300 متر خط کشي گذرگاه هاي عابرپياده سطح شهر انجام شد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به معابري که خط کشي طولي در آن ها انجام شده است، تصريح کرد: خط کشي طولي مذکور در خيابان هاي نادري، پيغمبريه، هلال احمر، تهران قديم، منتظري، اسدآبادي، امام خميني(ره) و بلوار مدرس انجام شده است.

جهانگيري با اشاره به خط کشي گذرگاه هاي عابرپياده خاطرنشان کرد: گذرگاه هاي عابرپياده فلکه اول کوثر، نوروزيان و شهرداري هم خط کشي شد.

وي يادآور شد: اميد است اين اقدامات سازمان در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تسهيل در عبور و مرور درون شهري موثر واقع شده و جلب رضايت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط