سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۲۵

وفائي‌راد، سرپرست هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين خبر داد؛

بهبود وضعيت آسفالت معابر شهر قزوين نسبت سال گذشته

در شش ماه اول سال جاري بيش از 197 هزار مترمربع از سطح معابر شهر قزوين مرمت آسفالت شده است كه نسبت به سال گذشته 10درصد كاهش يافته است.

 

سرپرست هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين گفت: در شش ماه اول سال‌جاري بيش از 197 هزار مترمربع از سطح معابر شهر قزوين مرمت آسفالت شده است كه شامل 126هزار مترمربع لکه گيري آسفالت، 34 هزار و 500 مترمربع ترميم ترانشه و  36 هزار و 500متر مربع مرمت آسفالت پياده‌رو ها مي‌باشد.
 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ محمد وفائي‌راد با بيان اينكه در شش ماه اول سال جاري به ترتيب نواحي مهديه و  امامزاده حسين (ع)  و شهيد بابايي با 40 هزار ، 39 هزار و  34 هزار مترمربع بيشترين ميزان ترميم آسفالت معابر را به خود اختصاص داده‌اند،افزود: نواحي شهرداري منطقه يک با مجموع 73هزار مترمربع بيشترين ميزان عمليات لکه‌گيري آسفالت را در بين مناطق شهرداري به خود اختصاص داده‌اند.
وي با بيان اينكه همچنين در اين مدت يشترين ميزان عمليات مرمت آسفالت در مردادماه و با مرمت بيش از 36 هزار مترمربع از سطح معابر صورت پذيرفته است، بيان كرد: ميزان عمليات ترميم آسفالت معابر در اين مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از 218 هزار مترمربع به 197 هزار مترمربع کاهش داشته که اين موضوع نشاندهنده بهبود وضعيت آسفالت معابر نسبت سال گذشته به ميزان 10 درصد مي‌باشد.
سرپرست هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين  اضافه كرد: در شش ماه اول سال جاري همچنين 8هزار و 700 مترمربع عمليات نصب يا ترميم موزاييک پياده روها توسط نواحي انجام پذيرفته که بيشترين ميزان آن در ناحيه  مهديه از شهرداري منطقه سه که بالغ بر 4هزار مترمربع مي‌گردد صورت پذيرفته است.
اين مسوول با اظهار اينكه از ديگر امور انجام پذيرفته توسط نواحي شهري در شش ماه اول سال جاري مي‌توان به 12هزار و 500 مترطول ترميم و نصب جداول معابر،  526 متر طول نصب و ترميم پل فلزي و 890 متر طول ترميم يا نصب دال بتني اشاره كرد، افزود: همچنين در اين مدت 357 مورد ترميم و نصب دريچه هاي سطح معابر توسط نواحي صورت پذيرفته که ناحيه شهيد بابايي با 89 مورد بيشترين ميزان اجراي اين عمليات را به خود اختصاص داده است و. نواحي شهرداري منطقه يک با نصب و ترميم 142 مورد دريچه بيشترين ميزان ترميم را در بين مناطق سه گانه شهرداري صورت بخشيده‌اند.
وي بيان كرد: محصور نمودن زمين‌هاي خالي در اين مدت در حدود 520 متر مربع صورت پذيرفته که بيشترين ميزان آن در سطح شهرداري منطقه دو بوده  است.
وفائي‌راد ادامه داد: در راستاي رفع معضلات و مشکلات معابر شهر نيز تعداد هزار و 700 مورد پيگيري توسط نواحي شهري در سال گذشته از سازمانهاي تابعه شهرداري شامل سازمان هاي مديريت پسماندها، عمران ، فرهنگي ورزشي ، فضاي سبز ، ترافيک و زيباسازي و همچنين ارگانهاي خدمات رسان شامل امور آب و فاضلاب ، برق ، گاز و مخابرات صورت پذيرفته است که بيشترين ميزان پيگيري ها با 590 مورد از جانب ناحيه مهديه از شهرداري منطقه سه بوده است .
اين مسوول گفت: در اين مدت ارتباط و تعامل نواحي و واحد  اجرائيات با برقراري 655 مورد بطور مطلوب برقرار بوده است که بيشترين ميزان ارتباط نواحي و اجرائيات در شهرداري منطقه يک ثبت گرديده است .
پايان پيام
                                              

 

تصاویر مرتبط