سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۹

بهرامي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز عمليات تراش و روکش آسفالت جاده کورانه قزوين

سليمان بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: در راستاي اجراي طرح ساماندهي آسفالت ورودي هاي شهر، عمليات تراش و روکش آسفات جاده کورانه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي اجراي هرچه سريع‌تر پروژه هاي زيرساختي با محوريت آسفالت معابر را مهم ارزيابي و خاطر نشان کرد: سازمان عمران شهرداري قزوين با مشارکت اداره کل راه و شهر سازي استان قزوين اجراي طرح بزرگ آسفالت  ورودي هاي شهر را با هدف ساماندهي معابر ورودي شهرها در دستور کار قرار داده است که ساماندهي و آسفالت جاده کورانه به طول تقريبي  7 کيلومتر و عرض 8 متر در 2 مسير رفت و برگست به عنوان يکي از مبادي ورودي مهم شهر قزوين مي باشد، در حال اجراست.

 وي با تاکيد بر اينکه، ورودي هاي شهر قزوين  با توجه به آمار بالاي تردد بايد متناسب با شان و جايگاه آن باشد، عنوان کرد: اجراي طرح هاي عمراني  و آسفالت با هدف بهبود کيفيت عبور و مرور در ورودي ها و مبادي شهر امري لازم و بسيار ضروري است.

مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين عدم کيفيت آسفالت قبلي و وجود ترک هاي پوست سوسماري و ايجاد حفره هاي زياد  در جاده کورانه را علت اجراي عمليات آسفالت جديد اعلام کرد و گفت: وضعيت نامطلوب آسفالت در اين محدوده  باعث نارضايتي بسياري از شهروندان شده که براي پايان دادن به اين روند عمليات تراش و روکش آسفالت آن، در دستور کار قرار گرفت.

اين مسئول با يادآوري اينکه، جاده کورانه در 2 مسير رفت و برگشت و در  چهار لاين ،تراش آسفالت ،لکه گيري و مرمت مي شود، گفت: اجراي طرح بزرگ نهضت ساماندهي و آسفالت ورودي هاي شهر با توجه به شرايط جوي مناسب و بارش هاي اخير و مجوز گرفتن از پليس راه به مرحله اجرا رسيده است.

وي در پايان اضافه کرد: در اين عمليات براي تراش آسفالت از خودرو ويرتکن  200 w و براي مرمت و روکش از يک ست کامل ماشين آلات قيرپاشي و جهت آسفالت از فينيشر ،غلطک چرخ لاستيکي و غلطک چرخ فلزي استفاده مي شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط