سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۹

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

اصلاح هندسي تقاطع آبشار- فلسطين تا پايان هفته جاري اجرايي مي‌شود

سعيد جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اصلاح هندسي تقاطع آبشار-فلسطين با هدف افزايش ايمني معبر تا پايان هفته جاري اجرايي مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: يکي از دستور کارهاي اصلي سازمان بررسي معابر سطح شهر به لحاظ ايمني و اجراي پروژه هاي اصلاح هندسي به منظور افزايش ايمني در آن‌ها است.

وي عنوان کرد: بر اساس اين دستور العمل و بررسي هاي صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان، اصلاح هندسي تقاطع آبشار- فلسطين ضرورت داشت که در دستور کار قرار گفته است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در ضلع شمالي اين تقاطع، جزيره اي در وسط تقاطع وجود دارد که به دليل يکطرف بودن خيابان ضرورت داشت اصلاح هندسي مورد نياز در آن انجام شود.

جهانگيري با اشاره به هدف اجراي اين پروژه خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح هندسي تقاطع آبشار-فلسطين در راستاي افزايش ايمني و رفع خطر در جزيزه وسط موجود در اين معبر  در حال اجراست.

وي يادآور شد: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته انتظار مي رود اين پروژه تا پايان هفته جاري به پايان رسيده و بهره‌برداري برسد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط