شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۶

موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

سقوط بالابر مغازه يک مصدوم برجاي گذاشت

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از سقوط يک دستگاه بالابر مغازه در خيابان پيغمبريه قزوين خبر داد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛موسي خاني افزود: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 20 و 14 دقيقه روز چهارشنبه بيست و سوم فروردين ماه 1396  از سقوط يک دستگاه بالابر مغازه در خيابان پيغمبريه قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي اين سازمان بلافاصله نيروهاي تخصصي امداد و نجات ايستگاه هاي شماره يک و سه اين سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

وي افزود:در جريان اين حادثه مردي حدوداً 50 ساله در حال استفاده از بالابر بوده که ناگهان به علت پارگي سيم بکسل، بالابر به قسمت زيرزمين اين مغازه سقوط مي کند.

وي گفت: آتش نشانان پس از رسيدن به محل و ايمن سازي صحنه حادثه با ورود به طبقه زيرزمين تنها مصدوم اين حادثه را که از ناحيه پاي راست دچار آسيب ديدگي شده بود با استفاده از بسکت نجات از محل حادثه خارج کرده و جهت اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وي در خاتمه از شهروندان و مالکان اماکن تجاري که از انواع بالابرها استفاده مي کنند درخواست کرد در زمان استفاده از بالابرها اصول و قواعد ايمني را کاملا رعايت کرده و همچنين در فواصل دوره اي مشخص نسبت به بازديد فني اين دستگاه ها توسط متخصصان مجرب اقدام کنند.

پايان پيام 

 

تصاویر مرتبط