پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۴

به همت واحد آموزش سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

مجموعه کتاب هاي «شهر پاک من »منتشر شد

همزمان با آغاز بکار ششمين جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي مجموعه کتاب هاي مصور«شهر پاک من»در سه جلد چاپ و منتشر شد.

آرش شايسته نيا،مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين افزود:اين سه جلد کتاب در سه محور «مديريت سبز»، «مديريت سبز در طبيعت» و «مديريت سبز در خانه» مي باشد و همان گونه که در پيش گفتار ها نيز آمده است، در هر يک از اين سه کتاب، داستان هايي از زبان کوکان نقل مي شود که سعي دارند با قلمشان نشان دهند که يک مدير سبز هستند.

شايسته نيا افزود:تمامي داستان هاي مصور اين سه جلد حاصل کار گروهي دانش آموزان مقاطع سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدايي شهر قزوين است و تصاوير داستان ها نيز منتخبي از نقاشي هايي هستند که کودکان در غرفه آموزشي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در جشنواره بازي و اسباب بازي سال 1395 با موضوع «زمين پاک و شهر پاکيزه»کشيده بودند.

مسوول روابط عمومي سازمان پسماند قزوين تصريح کرد: مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين نيز در صفحه نخست کتاب آورده است،کودکانه ها هماره در وراي صورت ساده خود دنيايي از مفهومند، خواه نوشته باشد و خواه تصوير.شعري ساده يا داستانکي دست و پا شکسته؛ حامل پيامند، پيامي ناب و برآمده از دروني زلال.

وي گفت:کتاب‌هاي "شهر پاک من" که با تلاش واحد آموزش سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين توسط انتشارات سايه گستر به چاپ و روانه بازار کتاب شده است. در قطع خشتي، ويژه گروه سني«ب»و«ج» و با موضوع «بهداشت محيط زيست»است که کار ويرايش آن را "فاطمه بيگم سکاکي" به عهده داشته است.

شايسته نيا در پايان افزود: از اين مجموعه سه جلدي در نمايشگاه بازي و اسباب بازي سال جاري استقبال بسيار خوبي شد و مديران مهد کودک ها و مراکز پيش دبستاني و دبستاني مي توانند جهت تهيه و توزيع آن به واحد آموزش سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين مراجعه کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط