چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۳

نصرتي، شهردار قزوين:

هر هفته يک پروژه در شهر قزوين افتتاح و تقديم شهروندان خواهد شد

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: هر هفته يک پروژه در شهر قزوين از سوي مديريت شهري افتتاح و تقديم شهروندان خواهد شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آئين افتتاح بوستان باران در ناحيه شهري کوثر که با حضور محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي،  رئيس و اعضاي شوراي شهر قزوين، ساير مسوولان استاني و شهري و اهالي اين ناحيه برگزار شد، افزود: خوشحال هستيم که فعاليت‌هاي مديريت شهري قزوين از روز دوم فرودين ماه در سال جديد که اقتصاد مقاومتي و توليد و اشتغال از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است، آغاز شده است.

وي بيان کرد: فعاليت‌هاي مديريت شهري قزوين از ابتداي سال جاري با سرفصل توليد و اشتغال آغاز شده است و برنامه‌ريزي‌هاي خوبي در اين زمينه صورت گرفته است.

وي بيان کرد: مديريت شهري قزوين برنامه‌ريزي کرده است تا هر هفته يک پروژه را تقديم شهروندان کند و در دومين هفته بوستان باران و بوستان اراضي 17 هکتاري محله عارف تقديم شهروندان شده است.

شهردار قزوين با بيان اينکه بوستان باران در مساحت 4هزار مترمربع و با اعتبار 600ميليون تومان احداث شده است، گفت: بوستان اراضي 17 هکتاري محله عارف با اعتبار 5ميليارد و 180ميليون ريال در مساحت 4هزار و400متر مربع در 2 قطعه احداث شده است.

نصرتي اضافه کرد: هزينه‌هاي اين پروژه‌ها بدون در نظر گرفتن قيمت عرصه مي‌باشد.

وي با بيان اينکه اين بوستان‌ها در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان و شادابي و نشاط احداث شده است، گفت: موسسه ميثاق رزم آوران نسبت به شهردار تعهد دارد تا 6 بوستان در اين ناحيه شهري احداث کند که بوستان باران اولين پروژه بود.

پايان پيام

      

تصاویر مرتبط