پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۷

محمدي، نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي:

بهبود منظر و سيماي شهري قزوين با احداث بوستان‌هاي محلي تحقق مي‌يابد

داود محمدي، نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهبود منظر و سيماي شهري قزوين با احداث بوستان‌هاي محلي تحقق مي‌يابد که شهرداري قزوين در اين راستا گام برداشته است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ محمدي در مراسم افتتاح جشنواره گل‌هاي لاله در بوستان مشاهير افزود: برگزاري جشنواره‌هاي متنوع در اين بوستان‌ها به خصوص بوستان ملاخليلا و مشاهير که اکنون جشنواره گل‌هاي لاله در آن برگزار مي‌شود، مي‌تواند در افزايش نشاط و شادابي در شهر مؤثر باشد.

وي با بيان اينکه احداث بوستان ملي باراجين از اقدامات مهم و اساسي شهرداري قزوين در راستاي جذب گردشگر به شمار مي‌رود، عنوان کرد: اين بوستان با توجه به ظرفيت‌هاي موجود در آن قابليت معرفي در سطح بين المللي دارد.

رئيس کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداري قزوين به منظور جذب گردشگر عنوان کرد: تبليغات در شهرهاي اطراف به خصوص تهران موجب شد تا شهر قزوين شاهد رشد چشمگير گردشگر در سال جاري باشد.

محمدي با بيان اينکه شهر قزوين مجموعه‌اي از آثار تاريخي، گردشگري، مذهبي و طبيعي است، اظهار کرد: بايد از اين ظرفيت‌ها براي ايجاد تحرک اقتصادي به نحو مطلوب بهره برد و پنجره جديدي براي افزايش اشتغال در استان گشود.

وي افزود: با وجود همه تلاش‌ها براي ايجاد اشتغال در استان تا رسيدن به مقصد نهايي راه طولاني در پيش است و بايد همه مسئولان در اين راستا گام بردارند.

نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: اگر قزوين در سطح ملي و بين المللي به صورت مطلوبي معرفي شود مي‌تواند به عنوان قطب گردشگري کم نطير پذيراي علاقه مندان به صنعت گردشگري باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط