چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۶

وزيري نژاد؛ مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد:

رضايت 93 درصدي بازديد کنندگان از ششمين جشنواره ملي بازي و اسباب‌بازي

وزيري نژاد؛ مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با اعلام رضايت 93 درصدي مخاطبان از ششمين بين المللي جشنواره بازي و اسباب‌بازي کودکان ديروز و امروز گفت:150 هزار نفر از بخش‌هاي مختلف جشنواره بازديد کردند که در طول شش دوره گذشته بي‌سابقه بوده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در اين مراسم اختتاميه ششمين جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز که با حضور استاندار، شهردار، اعضاي شوراي شهر، مسئولان استاني و مهماناني از ساير استان‌هاي کشور در سالن اجتماعات اداره کل تبليغات اسلامي قزوين برگزار شد، افزود: تبديل قزوين به مقصد گردشگري در اهم برنامه‌هاي مجموعه مديريت شهري قزوين قرار دارد که براي رسيدن به اين مقصود از ساليان گذشته و امسال به طور ويژه برنامه‌هاي مختلف توسط مديريت شهري انجام شده است.

وي اظهار کرد:به واسطه تبليغات وسيعي که صورت گرفت، در سال جاري نسبت به ساليان گذشته با رشد ?? درصدي آمار گردشگري و حضور گردشگران در استان قزوين روبرو بوديم که نتيجه تلاش و اقدامات همه دستگاه‌ها به ويژه شهرداري قزوين است.

وزيري نژاد در ادامه به تشريح برنامه هاي ششمين جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب‌بازي پرداخت و گفت: در اين جشنواره عروسک‌هاي 30 کشور و 21 استان کشور حضور داشتند که به جذابيت جشنواره افزوده بودند.

وي با اعلام اينکه روزانه يک ساعت پخش زنده در شبکه پويا از محل برگزاري جشنواره بازي و اسباب‌بازي انجام شد، تصريح کرد: همچنين در اين جشنواره شش استان کشور در بحث بازي‌هاي بومي محلي به رقابت و معرفي فرهنگ و بازي هاي بومي منطقه خود در جشنواره پرداختند.

وزيري‌نژاد با اشاره به اجراي برنامه توسط عروسک‌هاي غول پيکر استان مرکزي افزود: بيش از 50 برنامه نمايشي ويژه کودکان با حضور هنرمندان مطرح کشوري و استاني در جشنواره بازي و اسباب‌بازي سال جاري اجرا شد.

اين مسؤول خاطرنشان کرد: اتفاق خوب جشنواره امسال، پخش زنده برنامه از شبکه پويا به صورت روزانه بود که با هماهنگي‌هاي انجام شده به وسيله صدا و سيماي مرکز استان صورت گرفته بود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با اشاره به افتتاح نخستين سايت موزه مجازي عروسک‌هاي قديمي به دست وزير کشور در جشنواره ملي و بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي سال جاري اذعان کرد: با اين کار مي‌توانيم صاحب موزه عروسک‌هاي قديمي شده و مجموعه نفيسي براي نخستين بار در کشور داشته باشيم.

وزيري‌نژاد با بيان اينکه 150 هزار نفر از جشنواره امسال در سراي سعدالسلطنه بازديد کردند که به نوعي رکوردشکني است، تشريح کرد: ميزان رضايت‌مندي بازديدکنندگان که با استفاده از 40 آيتم مختلف سنجيده مي‌شود در سال 94، 76 درصد، سال 95، 90 درصد بوده و امسال به 93 درصد رسيده است.

 وي اضافه کرد: گردشگران و مسافران بسياري از خارج از استان به قزوين سفر کرده‌اند که لازم است در اين راستا از شهردار شوراي اسلامي شهر قزوين، استاندار و معاونان استانداري، صدا و سيما، نيروي انتظامي، شرکت توزيع نيروي برق، دانشگاه علوم پزشکي، دانشگاه بين‌المللي امام خميني، آموزش و پرورش و ....تشکر مي‌کنم و اميدوارم بتوانيم قزوين را به نقطه ايده‌آل برسانيم.

گفتني است،در پايان اين مراسم از دست‌اندرکاران برگزاري ششمين جشنواره بازي و اسباب‌بازي با حضور مسئولان تقدير شد.

 

تصاویر مرتبط