پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۰

معصومي فر، مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين اعلام کرد:

ارتباط مردم با جشنواره ملموس و چشمگير است

معصومي فر، مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين گفت: جشنواره بازي و اسباب بازي فضاي بانشاط و مفرحي براي شهروندان و گردشگران فراهم کرده و همين موضوع موجب استقبال باشکوه مردم از جشنواره بازي و اسباب بازي شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ابوالفضل معصومي فر در بازديد از ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز افزود: حدود 10 سال قبل شهر قزوين در ايام نوروز بسيار سوت و کور بود و به خصوص در ساعت 3 تا 4 بعدازظهر کسي در خيابان ديده نمي شد اما با برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي شاهد حضور گسترده مردم در شهر و بازديد از جشنواره هستيم به طوري که خيابان امام خميني (ره) حتي در ساعات اوليه برگزاري جشنواره مملو از جمعيت و خودرو است.

وي با اشاره به اينکه بازي هاي قديمي نحوه برقراري ارتباط با ديگران و کار گروهي را به کودکان آموزش مي داد، افزود:بازي هاي رايانه اي که امروز کودکان با آنها وقت خود را مي گذرانند انفرادي است و کودکان را منزوي و بي تحرک مي کند و همچنين برقراري تعامل آنها با ديگران را با مشکل مواجه مي کند و به نسل بعد بسيار آسيب مي زند.

مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين به تشريح اقدامات صدا و سيماي مرکز قزوين در معرفي و پوشش برنامه هاي ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي پرداخت و گفت: صدا و سيما با همکاري شبکه نهال برنامه اي در جشنواره اجرا و در اين شبکه پخش مي کند.

معصومي فر افزود: صدا و سيماي مرکز قزوين با توليد برنامه الک و دولک و پوشش بخش هاي مختلف جشنواره به صورت روزانه، پخش برنامه شبانه با حضور ميهمانان مختلف و پوشش اين جشنواره در بخش هاي مختلف خبري با اين جشنواره همکاري داشته است.

وي با بيان اينکه صدا و سيما همواره در زمينه کودک و نوجوان برنامه هاي متنوعي را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در کنار صدا و سيما رسانه هاي فراوان ديگري پا به عرصه وجود گذاشته اند و برخي از آنها متناقض با سياست هاي صدا و سيما گام برمي دارند که اين موضوع کار و وظايف صدا و سيما را بسيار سنگين کرده است.

مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين تصريح کرد: سازمان صدا و سيما در زمينه کودک و نوجوان و فرهنگ سازي در خصوص بازي ها و اسباب بازي هاي مناسب کودکان تا حدودي اقدام کرده است اما براي تأثير بيشتر آن بر جامعه بايد سازمان ها و مسئولان ديگر نيز فعال باشند و با رسانه ملي همکاري کنند.

 

تصاویر مرتبط