یکشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۶

مدير اجرايي پروژه اصلاح هندسي ميدان شهيدبابايي قزوين:

عمليات اجرايي پروژه اصلاح هندسي ميدان بابايي20مهر جاري به پايان مي رسد

عمليات اجرايي پروژه اصلاح هندسي ميدان شهيدبابايي قزوين با اعتباري بالغ بر 250ميليون تومان که از ابتداي شهريورماه سال جاري آغاز شده بود، 20مهرماه سال جاري به پايان مي رسد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، مديراجرايي پروژه اصلاح هندسي ميدان شهيدبابايي قزوين افزود : در راستاي طرح تفضيلي شهر، مصوب سال 69 و احداث پل هاي غير هم سطح نصر و سرداران براي بهبود در روند ترافيک سطح شهر قزوين اصلاح هندسي ميدان شهيدبابايي در دستور کار سازمان قرار گرفت.

 بهنام مافي با اشاره به اين که  با اجراي اين طرح خيابان شهيدبابايي به خيابان شرياني درجه 2تبديل مي شود، گفت : اجراي اين طرح بدون حذف المان هاي هواپيما و مجسمه شهيدبابايي از اين ميدان صورت گرفته است.

وي با اشاره به اين که وجود تاسيسات شهري مشکلات زيادي را در روند اجراي پروژه به وجود آورد، اظهار داشت : در محدوده اجراي طرح اصلاح هندسي ميدان شهيدبابايي تاسيسات زيادي اعم از آب، برق، گاز، مخابرات و حتي لوله هاي نفتي وجود داشت که روند اجراي پروژه را کند کرد.

اين مسئول ادامه داد : همچنين به دليل ترافيک زياد در اين محدوده از شهر امکان بستن خيابان در محدوده اجراي پروژه ميسر نبود و اين امر نيز يکي از عوامل مهم در پيشرفت کند کار محسوب مي شد.

مديراجرايي پروژه اصلاح هندسي ميدان شهيدبابايي قزوين عنوان کرد : از سوي ديگر اختلاف ارتفاع خيابان هاي اطراف با محدوده ميدان شهيدبابايي موجب شده بود که در محدوده ميدان گودي ايجاد شود که قبل از اجراي پروژه بايد اين حالت گودي از بين مي رفت.

 مافي افزود : طراحي پروفيل بندي و ساماندهي سيستم دفع آب هاي سطحي نيز باعث ايجاد مشکلاتي در محدوده اجراي طرح شد و انرژي و وقت زيادي را از عوامل اجرايي پروژه گرفت.

وي در خصوص عمليات اجرايي طرح گفت : عمليات اجرايي طرح شامل خاکبرداري،زيرسازي،جدول گذاري،اصلاح هندسي ورودي و خروجي هاي ميدان و بتن ريزي مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط