یکشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۶

آيت‌الله باريک بين، نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين:

شهرداري قزوين توانسته به خوبي براي آينده شهر برنامه‌ريزي کند

شهرداري قزوين با ساخت پل ها و زيرگذرهاي متعدد و مديريت ترافيک شهري توانسته به خوبي براي آينده شهر برنامه ريزي و مردم را اميدوار کند.

 

نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين گفت: شهرداري قزوين با ساخت پل ها و زيرگذرهاي متعدد و مديريت ترافيک شهري توانسته به خوبي براي آينده شهر برنامه ريزي و مردم را اميدوار کند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين و به نقل از خبرگزاري مهر، آيت‌الله باريک بين در ديدار با مهدي چمران رئيس شوراي عالي استان‌هاي کشور افزود: خوشبختانه با همکاري و همدلي شوراي اسلامي و شهرداري قزوين اين شهر در حال پيشرفت است و تلاش هاي ارزنده اي براي رفاه مردم در حال انجام است.
وي بيان كرد: اقدامات شهرداري قزوين و شوراي اسلامي شهر در اجراي طرح هاي عمراني و آباداني شهر ستودني و قابل تقدير است.
آيت الله باريک بين تصريح کرد: وحدت و همدلي مسئولان استان رمز موفقيت شهري است و هر جا اين انسجام بيشتر بوده مردم هم از نتايج ارزشمند آن برخوردار بوده اند که جاي خوشحالي دارد.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين بيان کرد: شهردار قزوين فردي بسيار توانمند و کارآمد و اعضاء شوراي شهر هم افرادي متخصص و دلسوز هستند که اين همفکري و اتحاد مطلوب موجب موفقيت در کارها شده است.
آيت الله باريک بين به ذکر خاطراتي از شهيد چمران هم پرداخت و اظهار كرد:‌ اين سردار رشيد اسلام از شخصيت هاي جهاني است که در شجاعت و تعهد سرآمد است و الگوي عملي براي همه مردم و مسئولان تلقي مي‌شود.

 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط