شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۵

پيش‌ازظهر امروز، به همت شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين؛

آئين تقدير از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد

پيش‌ازظهر امروز، به همت شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين آئين تقدير از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد.

 

پيش‌ازظهر امروز، به همت شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين آئين تقدير از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با حضور استاندار و ديگر مديران ارشد استاني و شهري برگزار شد.
 
عجم، استاندار قزوين:
حمايت از نخبگان و پژوهشگران وظيفه مسوولين است
 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ احمد عجم، استاندار قزوين در اين آئين گفت:  ايجاد بستر و زمينه مناسب براي فعاليت‌هاي علمي نخبگان و پژوهشگران يكي از وظايف مسوولان به گفته‌ي مقام معظم رهبري  است و ما بايد در راستاي اين فرمايش حركت كنيم.
عجم خطاب به پژوهشگران و نخبگان اين دانشگاه گفت: شما جوانان در مسير علم قدم برداشتيد و بايد قدم هاي بلندتري برداريد تا عقب‌ماندگي اين كشور در سال‌هاي گذشته جبران شود.
وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينكه كشور ايران 200سال از كشورهاي پيشرفته فاصله دارد و اين فاصله بايد در زمان كوتاهي به دست پژوهشگران و نخبگان طي شود، بيان كرد: پژوهشگران و نخبگان بايد گام هاي بلندتري نسبت به گذشته بردارند چراكه مسير توسعه صنعت و كشاورزي اين كشور نياز به علم شما دارد.
عجم با تاكيد بر اينكه جهت رفع نياز جامعه در مسير توسعه، بسترهاي توسعه آماده شده است، بيان كرد: وظيفه مسوولين در اين راه حمايت از نخبگان و پژوهشگران است تا بتوانيم به هدف بزرگتري در كشور چون افزايش درآمد و اقتصاد بدون نفت برسيم.
استاندار قزوين با اظهار اينكه ايده‌هاي شما نخبگان و پژوهشگران بايد به مرحله تجاري برسد، گفت: اين بستر فراهم شده است اما قابل قبول نيست و مسوولان نيز در اين عرصه تلاش بيشتري خواهند كرد تا نخبگان و پژوهشگران بتوانند كشور را در سطح جهاني مطرح كنند.
 
 
ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:
امسال توجه به نخبگان سرلوحه اقدامات مديريت شهري قرار گرفته است
 
در ادامه عباس ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينكه پرچم‌دار نخبگان كشور مقام معظم رهبري هستند، بيان كرد: امسال توجه به نخبگان با تاسي از ديدگاه امام راحل و مقام معظم رهبري سرلوحه اقدامات شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين قرار گرفته است.
ظاهري با اظهار اينكه شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين توجه ويژه‌اي نسبت به گذشته به نخبگان و پژوهشگران مي‌كند، افزود: برگزاري همايش تجليل از نخبگان در هفته بزرگداشت روز قزوين يكي از مهم ترين اقدامات اين مجموعه بود كه نتايج بسيار خوبي براي مديريت شهري داشت و از اين ظرفيت براي توسعه شهر بايد بيشتر استفاده كرد.
 
موسي‌خاني، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين:
قزوين بهترين شهر زيستي در كشور خواهد بود
 
در ادامه موسي‌خاني، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با اظهار اينكه قزوين در سه سال آينده با اين همت جمعي و يكپارچگي مسوولان استاني و شهري بهترين شهر زيستي در كشور خواهد بود، بيان كرد: با توجه به موقعيت جغرافيايي و توسعه امكانات زيربنايي شهر قزوين، توصيه مي‌كنم قزوين را به عنوان شهر زيستي انتخاب كنند.
وي با اشاره به فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي از زمان تاسيس تاكنون گفت: اكنون دانشگاه آزاد اسلامي قزوين به قطب علمي كشور در رباتيك در حوزه‌هاي مختلف تبديل شده است.
موسي‌خاني با بيان اينكه روح تحقيق و پژوهش در اين دانشگاه حاكم شده است، افزود: بايد از نخبگان و پژوهشگران حمايت كرد تا مسير رشد و توسعه كشور فراهم شود.
 
گفتني است؛ در پايان مراسم توسط شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين از زحمات پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در مسابقات جهاني ربوكاپ و رياست دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با اهداي لوح تقدير و هدايايي تقدير و تشكر شد.
پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط