پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۳

توسط رئيس شوراي اسلامي شهر و شهردار قزوين صورت گرفت؛

تقدير از عليرضا فرهادي، دارنده مدال نقره المپياد جهاني کامپيوتر

رئيس و اعضاء شوراي اسلامي شهر قزوين، شهردار و مديران شهري با حضور در منزل عليرضا فرهادي دارنده مدال نقره بيست و چهارمين دوره‌ المپياد جهاني کامپيوتر بر زحمات اين دانش پژوه ارج نهادند.

 عباس ظاهري، رئيس و برخي از اعضاء شوراي اسلامي شهر قزوين،مسعود نصرتي شهردار قزوين و جمعي از مديران ارشد شهري با حضور در منزل عليرضا فرهادي دارنده مدال نقره بيست و چهارمين دوره‌ المپياد جهاني کامپيوتر بر زحمات اين دانش پژوه ارج نهادند.

ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:
زمينه‌ استفاده از فكر و توان نخبگان را بايد فراهم كرد
 
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: از فكر و توان نخبگان بايد در برنامه‌ريزي و مديريت در سطح كشور استفاده شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عباس ظاهري در اين ديدار با تبريك اين افتخار بزرگ به خانواده فرهادي با بيان اينكه قزوين داراي ظرفيت‌هاي خوبي براي نخبه‌پروري در همه زمينه‌ها است، افزود: بايد از اين ظرفيت در مديريت شهر و استان استفاده كرد و زمينه‌هاي حضور و استفاده از فكر و توان نخبگان را فراهم كرد.
وي با اشاره به برگزاري همايش تجليل از نخبگان در هفته بزرگداشت روز قزوين گفت: برگزاري اين همايش باعث خواهد شد بتوانيم با نخبگان ارتباط مستمري داشته باشيم چراكه اين ضرورت در شهر قزوين احساس مي‌شد.
 
نصرتي، شهردار قزوين:
مرکز استعداديابي و نخبه پروري بايد با يك تفكر آرماني هدايت شود
 
شهردار قزوين گفت: بايد با يك تفكر آرماني مرکز استعداديابي و نخبه پروري را هدايت كرد تا زمينه‌هاي حضور افراد نخبه و علاقمند به موضوعات علمي در عرصه هاي جهاني و كشوري فراهم شود.
مسعود نصرتي در اين ديدار نيز با تبريك به خانواده فرهادي و تشكر از زحمات آنها، افزود: خوشحاليم اين نتيجه براي كشور و به خصوص قزوين به دست آمده است و كسب اين افتخارات باعث خواهد شد گذشته پرافتخار قزوين به فراموشي سپرده نشود.
وي بيان كرد: ما به گذشته‌ قزوين افتخار مي‌كنيم در حالي كه وضعيت حال قزوين اين قابليت را دارد كه در سطح جهاني و كشوري مطرح شود و به آن افتخار كرد.
نصرتي با تاكيد بر اينكه بايد با يك برنامه‌ريزي مناسب و دقيق نوابغ بيشتري در شهر قزوين پرورش داد، بيان كرد: كوچكترين كوتاهي در اين مهم باعث خواهد استعدادها و ظرفيت‌هاي بسياري از شهروندان كشف نشود.
شهردار قزوين با اشاره به موفقيت شهر تبريز در نخبه‌پروري با يك برنامه‌ريزي بلند مدت گفت: مسوولين شهر تبريز توانستند با يك برنامه‌ريزي بلند مدت در زمينه استعداديابي وارد شوند و زمينه‌هاي اين مهم را فراهم كردند و اين اقدام باعث شد هم اكنون شهر تبريز در زمينه‌هاي علمي حرفي براي گفتن داشته باشند.
اين مقام مسوول با تاكيد بر اينكه شهر قزوين ظرفيت هاي خوبي در زمينه هاي علمي و غيره دارد، بيان كرد: بايد با برنامه‌ريزي پررنگ‌تري زمينه‌هاي استعداديابي در شهر قزوين فراهم شود.
وي با بيان اينكه سرمايهگذاران در زمينه نخبه‌پروري آماده سرمايه‌گذاري هستند و از اين فرصت بايد استفاده كرد، افزود: بايد با يك تفكر آرماني مرکز استعداديابي و نخبه پروري را هدايت كرد تا زمينه‌هاي حضور افراد نخبه و علاقمند به موضوعات علمي در عرصه‌هاي جهاني و كشوري فراهم شود.
 
وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:
‌ برنامه‌ريزي براي شناسايي و استعداديابي نخبگان صورت گرفته است
 
در ادامه سعيد وزيري نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با بيان اينكه برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي برگزاري دوره هاي آموزشي در راستاي شناسايي و استعداديابي نخبگان صورت گرفته است، گفت: با سيستم مديريت استعدادهاي شخصي خواهيم توانست انگيزه‌هاي نخبگان را براي حضور در عرصه هاي مختلف افزايش دهيم.
وي افزود: اين مجموعه آمادگي ايجاد خانه علوم را دارد تا بتواند سرمايه گذاري خوبي در زمينه نخبه پروري كند.
گفتني است؛ در بيست و چهارمين دوره‌ المپياد جهاني کامپيوتر، تيم المپياد دانش‌آموزي ايران در جايگاه پنجم قرار گرفت که در ادوار گذشته بي سابقه بوده است و علي رضا فرهادي از قزوين توانست مدال نقره را كسب كند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط