سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۱

همداني، معاون شهردارقزوين:

ميدان ارتش قزوين بعد از اصلاح هندسي مسدود خواهد شد

ميدان ارتش بعد از اصلاح هندسي و متناسب با افتتاح تقاطع غيرهمسطح نصرقزوين مسدود خواهد شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: عمليات اصلاح هندسي ميدان ارتش بعد از افتتاح تقاطع غيرهمسطح نصر اجرايي خواهد شد كه با اصلاح هندسي، اين ميدان مسدود خواهد شد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ سيد مهدي يدي همداني افزود: اصلاح هندسي ميدان ارتش متناسب با افتتاح تقاطع غيرهمسطح نصر و با توجه به فاصله كم زيرگذر تقاطع غيرهمسطح نصر از ميدان ارتش و همچنين حركت هاي تداخلي ميدان ارتش و زاويه نامناسب بعد از خروج از خيابان پادگان و ورود به ميدان ارتش صورت مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه تردد از شرق به جنوب بلوار شهيد بهشتي و ورود به ميدان ارتش و پادگان مشكلات عبوري ايجاد كرده بود، بيان كرد: طرحي تهيه شده است كه بر اساس آن ميدان ارتش بعد از انجام اصلاحات مسدود خواهد شد و براي عبور از خيابان پادگان به سمت ميدان شهيد بابايي بايد از دوربرگردان ميدان قدس تردد كرد.
همداني با بيان اينكه براي عبور از بلوار بهشتي و ورود به خيابان پادگان بايد از ميدان نصر تردد كرد، گفت: از ميدان ارتش براي دسترسي به خيابان پادگان بايد مسيريابي اصلاح شود و خيابان فلسطين و بلوار مدرس جايگزين خواهد شد.
معاون شهردار هدف از اصلاح هندسي را كاهش بارترافيكي خيابان پادگان با توجه به عرض كم و ترافيك عمومي دانست و افزود: اصلاح هندسي ميدان ارتش بعد از افتتاح تقاطع غيرهمسطح نصر انجام خواهد شد كه پيش بيني مي‌شود عمليات عمراني آن يك ماه اجرايي شود.
اين مقام مسوول اضافه كرد: فضاي مقابل ارتش و ورودي خيابان ولايت با توجه به اصلاح هندسي ميدان ارتش اصلاح خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط