سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۱

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

دوربرگردان كانال آبرساني بلوار معلم با اعتبار يك ميليارد و 500ميليون ريال افتتاح مي‌شود

عمليات عمراني دوربرگردان كانال آبرساني بلوار معلم با اعتبار يك ميليارد و 500ميليون ريال در مرحله پاياني مي باشد و به زودي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني دوربرگردان كانال آبرساني بلوار معلم  حدفاصل ميدان شهيد بابايي تا بلوار سعادت با اعتبار يك ميليارد و 500ميليون ريال به مرحله پاياني رسيد و به زودي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينكه عمليات عمراني احداث دوربرگردان كانال آبرساني بلوار معلم در مرحله پاياني قرار دارد و اكنون در مرحله بتن‌ريزي و نصب علايم ترافيكي و حفاظ است، افزود:  پل سواره بر روي كانال آب مادر با اعتبار 150ميليون تومان اجرايي شده است و  اين پل در امتداد حدفاصل بلوار سلامت تا ميدان شهيدبابايي روبروي بوستان محلي ملاصدرا روي كانال آب احداث شده است.

وي با اظهار اينكه طول اين پل 16 متر و عرض آن 10 متر  و 40 سانتي متر است، افزود: با احداث اين پل با كاربري سواره از حجم ترافيك ميدان شهيدبابايي كاسته خواهد شد و  اين پل در 150متر مانده به ميدان شهيد بابايي احداث شده است.

گنجي با بيان اينكه اين پروژه از اهميت خاصي در رفع بار ترافيكي ميدان شهيد بابايي برخوردار است، بيان كرد: احداث اين پروژه يكي از نيازها و خواست‌هاي شهروندان بود كه بعد از بهره‌برداري از آن رضايت شهروندان ايجاد خواهد شد.

 مدير منطقه سه شهرداري قزوين در ادامه به عمليات عمراني احداث پل سواره در امتداد ضلع جنوبي بلوار صياد شيرازي روي كانال آب مادر با اعتبار 150ميليون تومان اشاره و بيان كرد: پل سواره موجود در اين محور براي تردد خطرناك است و شاهد اتفاقات خوبي نيستيم، با بهره برداري از اين پل جديد، پل قبلي جمع آوري خواهد شد و احداث اين پل براي تردد ضروري بود.

اين مقام مسوول اضافه كرد: هم اكنون عمليات عمراني اين پل از 30درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است و تا 2 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد و اكنون در مرحله ساخت اسكلت مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط