شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۵

عليرضا خمسه، بازيگر نقش باباپنجعلي در سريال پايتخت:

استمرار جشنواره بازي و اسباب بازي نشان از اصالت و هويت آن دارد

عليرضا خمسه،بازيگر سينما و تلويزيون و بازيگر نقش باباپنجعلي در سريال پايتخت گفت: استمرار جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز نشان از اصالت و هويت آن دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ خمسه در حاشيه بازديد از ششمين جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز عنوان کرد:مسئولان قزوين با برگزاري اين جشنواره گام بسيار خوبي برداشته اند و تأثيرات آن را در آينده خواهند ديد.

وي با اشاره به اينکه برگزاري اين جشنواره همچون کاشتن بذري است که در آينده ثمر خواهد داد، اظهار کرد: انتظار مي رود کودکان قزويني با وجود حضور در چنين فضاهاي اميد بخش و شادي بخشي، در آينده جامعه اي شاد را براي مردم به وجود آورند زيرا نياز به جامعه اي شاد از ضرورت ها محسوب مي شود.

اين بازيگر سينما و تلويزيون با بيان اينکه جلودار جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان هستند، افزود: اين جشنواره خجسته و شاد فقط در قزوين اتفاق مي افتد و بايد تمامي استان هاي کشور از قزوين الگو بگيرند و جشنواره اي شاد با اين کيفيت و کميت براي کودکان و خانواده ها برگزار کنند.

خمسه تصريح کرد: آيين هاي نوروزي حتي در شهرهاي بزرگ در چند نقطه به صورت محدود برگزار مي شود اما قزوين در فضايي با وسعت 2 هکتار اين جشنواره بزرگ را براي همه مردم و خانواده ها برگزار مي کند.

وي با اشاره به اينکه جهان نمي ايستد و کودکان همگام با جهان در حال حرکت رو به جلو هستند، گفت: بايد در بازي هاي رايانه اي و فضاي مجازي از تجارب بازي هاي قديمي بهره برداري و بازي هايي صلح طلب و شاد را براي کودکان توليد کرد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون افزود: مي توان در بازي ها از طنز و ادبيات فاخر قزوين نيز بهره برد و جذابيت بازي ها را افزايش داد.

خمسه مردم را براي سفر به قزوين دعوت کرد و گفت: قزوين با وجود بناهاي تاريخي فاخر، طبيعت بکر، غذاها و شيريني هاي خوشمزه به خصوص قيمه نثار قزوين که عاشق آن شده ام، قابليت حضور گردشگران را دارد و مردم با حضور در قزوين مي توانند از حضور در آن لذت ببرند.

 

تصاویر مرتبط