شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۵

صلح جو، رئيس کميسيون فرهنگي-ورزشي شوراي شهر قزوين:

جشنواره بازي و اسباب بازي يکي از رويدادهاي مهم فرهنگي کشور در نوروز است

صلح جو،رئيس کميسيون فرهنگي-ورزشي شوراي شهر قزوين گفت:جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي يکي از رويدادهاي مهم فرهنگي کشور در نوروز است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛حسين صلح افزود:جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي در ايام نوروز فضايي شاد و پرنشاط را براي کودکان ديروز و امروز فراهم مي کند.

وي اظهار کرد:اين تجربه بطور مستمر در پنج سال متوالي تکرار شده است در نتيجه سعي شده که نواقص سالهاي گذشته رفع و نقاط قوت قوي تر شود.

به گفته صلح جو، بيش از 30 استان کشور و 30 کشور عروسک هاي کشور خود را در جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي به نمايش گذاشته اند که اين مهم نقش بسزايي در ترويج فرهنگ و آشنايي کودکان با آداب و رسوم ساير استان ها و ملل مي شود.

وي با اشاره به برپايي 90 غرفه با رويکرد آموزشي را از ديگر برنامه هاي خوب اين جشنواره برشمرد و گفت:ارائه آموزش هاي شهروندي و آشنايي کودکان با مفاهيمي چون فرهنگ ترافيک،پسماند، حفظ محيط زيست و ... از جمله غرفه هاي خوب اين جشنواره است.

به گفته صلح جو برگزاري اين رويداد بزرگ فرهنگي در مکان تاريخي فرهنگي سعدااسلطنه به ارزش جشنواره بازي و اسباب بازي افزوده است.

 

تصاویر مرتبط